------------------
Announcement
Collapse
No announcement yet.
saa poistaa
Collapse
X
-
Veikataan nyt sitten tuota M20B27 moottoria.
Itsellä joskus ollut tuollainen ja ainakin melko 1:1 se oli tuon kuvan kanssa...e46 330d Touring m-sport / individual
ex bimmers: e39 530d Touring m-sport, e46 330d Touring, e39 528iA "Alpina" Touring e34, 525i "AC Schnitzer", e34 535i M-sport, e30 325i cab, e36 325i sedan AC Schnitzer, e30 325i 2.7, e30 320i Touring, e36 328i Touring jne. jne.
Comment
-
-
Mun mielestä taas tuo imusarja näyttää vahvasti ETA:n satsilta.
Eta-kone (2,7) on Motronicilla ja peltisellä ilmanputsarikotelolla.
Tuo lisäsuutin kyllä hämää tuossa. En kuolemaksenikaan muista oliko vanhemmissa semmonen.
Veikkaus: 325e-moottorihan se siinä. Höystettynä pellisarjalla ja mahdollisesti jollain muulla pikku kivalla.
Edit: Näemmä Seinäjoen jannu ehti ensin... ja joku muukin.
Kivaa kun näitä kirjoittaessa ei tiedä muitten kirjoituksista mitään..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by jannmannvähän mietittävää tietäjille...
mikä moottori kyseessä ja mitä kuvasta saa muutenkin selville... ikä jne...
kuvassa ainakin yksi virhe ton ikäiseen moottoriin...
Ite kyllä tiedän, mutta tässä pähkinä purtavaksi jos jollakin on tylsää....
Comment
-
-
Originally posted by jannmannmielenkiintoinen väite, mihin perustat sen?
T3 on oikeilla jäljillä... löydätkö virheet/puuttet ???
Onko automaattimalli, kun näyttäis olevan kick-downin vaijerikin tuossa. Vai onko siinä peräti vakionopeudensäädin---VDO-tempostat ja sen vaijeri tuo toinen.
Katotaas kuvaa vähän tarkemmin vielä...
Edit:
Ei se voikaan olla automaatti, kun siinä on letkulähtö kytkimelle. Täytyy olla vakionopeudensäädin!Last edited by T3; 17-08-2005, 16:03..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by TuotanurEihän Fordissa millään ole mitään oikeaa paikkaa, osat vaan on. (pintavetoja)
yhden puutteen löysin. missä turboE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by jannmannmielenkiintoinen väite, mihin perustat sen?
T3 on oikeilla jäljillä... löydätkö virheet/puuttet ???
<- hymiöhän on avain takaporttiin :=)
Kylmäkäynnistys suutin ja muutamat letkut viittaa tosiaan L-jettiin, mutta virranjakaja motronikkiin. Sitten tuosta puuttuu motronikin tyhjäkäynnin säädin, mutta kylmäkäynnistyssuuttimen vieressä on jotain joka muistuttaa e12 lisäilmaluistia...
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Starkoitatko että tuo moottori on fordin pellinalla? bemarin pellinalla näyttäis vahvasti olevan.
yhden puutteen löysin. missä turbo
Luetun ymmärtäminen 0?
Fordin pojathan koneet noin asentaa, eli rumasti.
Vai onko mielestäsi hyvännäköinen asennus?
Lopussa selvisikin, että jenkkipoikien rävellyshän se oli. Sieltä ne Forditkin on lähtenyt.
Ei ne läskit jaksa edes tehdä siistejä asennuksia.
ps. pellinalla vai pellin alla?
Comment
-
Comment