kuvat on alkuperäisestä 325e (usa) vm.85
ns. pintavedot on alkuperäisiä....
Motronic versio muistaakseni Basic (1,0) ?
ainoat muutokset on toi peltisarja ja marteiuksen kokoputkisto, muuten ei ole vanhusta trimmattu, pysyy kulutus alhaisena, yli 400ml tankilla on helppo nakki....
jäähdyttäjän päältä puuttuu muovi( ei ole enää saatavilla)
ja kampiakselin asentotunnistimien liittimet on siirretty pois ventiilikopan päältä..
siisti konehuone kun autolla ajettu kuvien ottohetkellä kuvassa näkyvä mahtilukema, tänäpäivänä on jo 600tkm rikki...
saakos t3 selville montako usa mallia on suomessa, vai onko ainokainen...
Koitan kaivaa tuolta tiedoistani nämä USA-mallit.
Sano ny onks siinä VDO-tempostat? Kun näyttäs olevan AC:kin
Matkamittarin alkulukemat kertovat todellisen kuningasmallin
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Aika helmi kapistus
Onkos tässä vanhemmassa motronicissa tuo pieni diagnoosipistoke..vai kuuluuko sekin "usa"malliin...?
Mitenkäs lisäilmaluisti/tyhjäkäynti moottori, onko sen oikea paikka tuossa missä se nyt on..?
Mullakin on puretusta usacabriosta tuollainen mailimittari hyllyssä..Kysymys kuuluukin onko tässä usa-autossa turvavyölle merkkivalo..cabriossa oli piuhat kuskin turvavyön lukolla..?
"Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses There's no one else to take the consequences See when the day is gone free & the night creeps up on me I take my B.M.W that's where I wanna be..." D.A.D. True Believer
Vois olla etan kone.. Ruisku passais etax ku kylmä käynnistys suutin ja jakaja kanessa.. Lohkosta paha sanoa ku ei nää sitä.. Eikä kannestakaan tiedä ku ei näe numeroita..
Mites muuten se 320pin motronik ruisku onko siinä tota kylmäkäynnistys suutinta?
ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.
325e 2,7 e30
318i e30
535ia e34
m5 e34
525 e34
316i e30
524td e28 = Ei savua ilman tulta
Viimesin bemari 316i e36
Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.
Vois olla etan kone.. Ruisku passais etax ku kylmä käynnistys suutin ja jakaja kanessa.. Lohkosta paha sanoa ku ei nää sitä.. Eikä kannestakaan tiedä ku ei näe numeroita..
Mites muuten se 320pin motronik ruisku onko siinä tota kylmäkäynnistys suutinta?
Johan tossa lukee mikä kone.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Virus perkele oli tullu.. Joku troijalainen löyty ku panin sen virus skannauksen käyntiin... Mut nyt se on poistettu ja toivottavasti asiat kunossa..
Mutta voihan se olla muussakin vika.. (käyttäjässä)
ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.
325e 2,7 e30
318i e30
535ia e34
m5 e34
525 e34
316i e30
524td e28 = Ei savua ilman tulta
Viimesin bemari 316i e36
Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.
JEPP. Mulla on kans mikrosoft. Virevoksi on kans ladattu, mutta en saa pelittaan. Mä oon tietokoneitten kans ihan urpo! Mutta tuo kilsa/maililukema? Aika hyvin... ehkäpä jopa todellista!
JEPP. Mulla on kans mikrosoft. Virevoksi on kans ladattu, mutta en saa pelittaan. Mä oon tietokoneitten kans ihan urpo! Mutta tuo kilsa/maililukema? Aika hyvin... ehkäpä jopa todellista!
Pistä Nullzwei puhelinnumeroa niin laitetaan sun pelit kuntoon!
Comment