Meidän perheessä on menossa toinen 530dA. Ja näissä yksilöissä ei ole ilmennyt mitään vikaa ahdin puolella. Ensimmäinen oli vm.2000/2001 facelift E39 ja siinä ainoa suurempi vika oli vesipumpun hajoaminen. Muuten Auto kulki ja toimi kuin sveitsiläinen kello. Nyt on E39 tilalla E60 530dA. Siinäkään ei ole ollut mitään teknistä vikaa. Mutta siinä tapahtui seuraavaa: ajelin autolla kaupungilla ja pysähdyin parkkiin juttelemaan kavereiden kanssa. Kun siitä sitten lähdin ja starttasin ja lähdin liikkeelle. Hetken ajon jälkeen syttyi moottorin vikailmoitusvalo ja teksti "engine failure, reduced power". Auto ei kiihtynyt tämän jälkeen lähes ollenkaan ja kulkupuoli oli erittäin heikko. Syyksi huollossa ilmeni likaantunut polttoaineen suodatin jonka takia moottori meni vikatilaan. Vika korjaantui vaihtamalla autoon uusi polttoaineen suodatin auton alle.
530d -99 ahtaa liikaa...
Collapse
X
-
BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017
BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966 
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"
Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel 
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
-
kyllähän nämä ns. uudemmat on jo noista yleisimmistä viosta jo saatu hiottua kuntoon, kun nuo 98-00 mallit olivat vielä niitä eka vuosien malleja ja ainakun tekniikkaa uusitaan ja malli tulee, niin alkupään autoissa on tod.näköisemmin ne viat..Niin se menee formuloissaki, alkukaudesta on ylkeensä ongelmia ja loppukaudesta ne on jo ratkaistu. Siksi en ite osta oikeestaan mitään tälläsiä tekniikka juttuja just eka malleja..Tarkotan just lähinnä just markkinoille tulleita malleja, vaan oottaa jonku aikaa, että ne kehittyy hieman ja päivityksiä tulee.Originally posted by Dj NiksperiMeidän perheessä on menossa toinen 530dA. Ja näissä yksilöissä ei ole ilmennyt mitään vikaa ahdin puolella. Ensimmäinen oli vm.2000/2001 facelift E39 ja siinä ainoa suurempi vika oli vesipumpun hajoaminen. Muuten Auto kulki ja toimi kuin sveitsiläinen kello. Nyt on E39 tilalla E60 530dA. Siinäkään ei ole ollut mitään teknistä vikaa. Mutta siinä tapahtui seuraavaa: ajelin autolla kaupungilla ja pysähdyin parkkiin juttelemaan kavereiden kanssa. Kun siitä sitten lähdin ja starttasin ja lähdin liikkeelle. Hetken ajon jälkeen syttyi moottorin vikailmoitusvalo ja teksti "engine failure, reduced power". Auto ei kiihtynyt tämän jälkeen lähes ollenkaan ja kulkupuoli oli erittäin heikko. Syyksi huollossa ilmeni likaantunut polttoaineen suodatin jonka takia moottori meni vikatilaan. Vika korjaantui vaihtamalla autoon uusi polttoaineen suodatin auton alle.
Autoissa sama hommaNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
Mulla olisi uudehko ahdin ylimääräisenä...
Comment
Comment