Announcement

Collapse
No announcement yet.

530d -99 ahtaa liikaa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Niksperi
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 2437
    • Salo, Finland

    #31
    Meidän perheessä on menossa toinen 530dA. Ja näissä yksilöissä ei ole ilmennyt mitään vikaa ahdin puolella. Ensimmäinen oli vm.2000/2001 facelift E39 ja siinä ainoa suurempi vika oli vesipumpun hajoaminen. Muuten Auto kulki ja toimi kuin sveitsiläinen kello. Nyt on E39 tilalla E60 530dA. Siinäkään ei ole ollut mitään teknistä vikaa. Mutta siinä tapahtui seuraavaa: ajelin autolla kaupungilla ja pysähdyin parkkiin juttelemaan kavereiden kanssa. Kun siitä sitten lähdin ja starttasin ja lähdin liikkeelle. Hetken ajon jälkeen syttyi moottorin vikailmoitusvalo ja teksti "engine failure, reduced power". Auto ei kiihtynyt tämän jälkeen lähes ollenkaan ja kulkupuoli oli erittäin heikko. Syyksi huollossa ilmeni likaantunut polttoaineen suodatin jonka takia moottori meni vikatilaan. Vika korjaantui vaihtamalla autoon uusi polttoaineen suodatin auton alle.
    BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
    Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

    -Team Pussihousu-
    Salo///Works
    sigpic

    Comment

    • henri
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 5752
      • Kiuruvesi/Iisalmi

      #32
      Originally posted by Dj Niksperi
      Meidän perheessä on menossa toinen 530dA. Ja näissä yksilöissä ei ole ilmennyt mitään vikaa ahdin puolella. Ensimmäinen oli vm.2000/2001 facelift E39 ja siinä ainoa suurempi vika oli vesipumpun hajoaminen. Muuten Auto kulki ja toimi kuin sveitsiläinen kello. Nyt on E39 tilalla E60 530dA. Siinäkään ei ole ollut mitään teknistä vikaa. Mutta siinä tapahtui seuraavaa: ajelin autolla kaupungilla ja pysähdyin parkkiin juttelemaan kavereiden kanssa. Kun siitä sitten lähdin ja starttasin ja lähdin liikkeelle. Hetken ajon jälkeen syttyi moottorin vikailmoitusvalo ja teksti "engine failure, reduced power". Auto ei kiihtynyt tämän jälkeen lähes ollenkaan ja kulkupuoli oli erittäin heikko. Syyksi huollossa ilmeni likaantunut polttoaineen suodatin jonka takia moottori meni vikatilaan. Vika korjaantui vaihtamalla autoon uusi polttoaineen suodatin auton alle.
      kyllähän nämä ns. uudemmat on jo noista yleisimmistä viosta jo saatu hiottua kuntoon, kun nuo 98-00 mallit olivat vielä niitä eka vuosien malleja ja ainakun tekniikkaa uusitaan ja malli tulee, niin alkupään autoissa on tod.näköisemmin ne viat..Niin se menee formuloissaki, alkukaudesta on ylkeensä ongelmia ja loppukaudesta ne on jo ratkaistu. Siksi en ite osta oikeestaan mitään tälläsiä tekniikka juttuja just eka malleja..Tarkotan just lähinnä just markkinoille tulleita malleja, vaan oottaa jonku aikaa, että ne kehittyy hieman ja päivityksiä tulee.

      Autoissa sama homma
      Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
      Ex. E30 320i 2d GTS -88


      E46 330Cd (projekti V.2)


      ----------------------------

      Comment

      • Spetke
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 3449
        • Janakkala

        #33
        Mulla olisi uudehko ahdin ylimääräisenä...

        ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎