elikkäs saksasta tuottatin kaverilla bmw 36 1997 320ia.auto on kuin uusi ja olen tyytyväinen.mutta kerran vielä,mitenkä on sen ruostesuojauksen kanssa,mitä olen tiedustellut niin tottakai suosittelevat koko suojausta autoon mikä maksaa aika paljon muta eikö pelkkä kotelosuojaus riitä mikäli olen oikein ymmärtänyt niin ks. autossa on pohjassa muovipinnoite, miksi se pitäisi massata.........!!.viisammat neuvokaa.kiitos!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
neuvoa pyydän
Collapse
X
-
Tuon ikaisessa E36:ssa on sinkkukori, joten tuskin massauksesta on mitaan hyotya, ainakaan itse en omaa massauttanut aika pitkalle Hemin kommentteihin perustuen. Ainakin omani on pohjasta taysin ruosteeton, tuli viime katsastuksessa pohjaa tiirailtua.
Kannattaa kayttaa hakua, sielta loytyy tietoa.
Comment
-
-
Muistuttaisin, että mikään ei kestä ikuisuuksia. Massa antaa lisäsuojaa ja näin ollen se auto tietysti kestää pitenåään. Eli suojaukseen.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by SusiTuon ikaisessa E36:ssa on sinkkukoriNykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by SusiTuon ikaisessa E36:ssa on sinkkukori, joten tuskin massauksesta on mitaan hyotya, ainakaan itse en omaa massauttanut aika pitkalle Hemin kommentteihin perustuen. Ainakin omani on pohjasta taysin ruosteeton, tuli viime katsastuksessa pohjaa tiirailtua.
Kannattaa kayttaa hakua, sielta loytyy tietoa.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by Wittu_jooMutta eihän se sinkki pinta tarvitse kuin yhden kiveniskun ja ruostuminen alkaa. Siis jossei siinä ole massaa päällä.Last edited by Heguli 31; 03-09-2005, 23:58.
Comment
-
Comment