Announcement

Collapse
No announcement yet.

neuvoa pyydän

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timi75
    Newbiemmer
    • Aug 2005
    • 17

neuvoa pyydän

elikkäs saksasta tuottatin kaverilla bmw 36 1997 320ia.auto on kuin uusi ja olen tyytyväinen.mutta kerran vielä,mitenkä on sen ruostesuojauksen kanssa,mitä olen tiedustellut niin tottakai suosittelevat koko suojausta autoon mikä maksaa aika paljon muta eikö pelkkä kotelosuojaus riitä mikäli olen oikein ymmärtänyt niin ks. autossa on pohjassa muovipinnoite, miksi se pitäisi massata.........!!.viisammat neuvokaa.kiitos!
  • zimo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 136
    • Kotka

ei siitä massasta haittaakaan ole, hyvä se on sinne pohjaa vaikka ite lätkiä ei ole mikään paha/kallis nakki ja ainakin pohja pysyy kunnossa.

Comment

• Susi
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 473
      • Kuopio, Suomi

Tuon ikaisessa E36:ssa on sinkkukori, joten tuskin massauksesta on mitaan hyotya, ainakaan itse en omaa massauttanut aika pitkalle Hemin kommentteihin perustuen. Ainakin omani on pohjasta taysin ruosteeton, tuli viime katsastuksessa pohjaa tiirailtua.
      Kannattaa kayttaa hakua, sielta loytyy tietoa.

Comment

• Arnolds
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 3311
        • Kajjjaani

Muistuttaisin, että mikään ei kestä ikuisuuksia. Massa antaa lisäsuojaa ja näin ollen se auto tietysti kestää pitenåään. Eli suojaukseen.
        F26 xDrive20d TwinPower

EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

Comment

• O.K.
          Moderator
          • Nov 2003
          • 4854
          • Espoo

Originally posted by Susi
          Tuon ikaisessa E36:ssa on sinkkukori
          Ei siis seurusteleville / perheellisille?
          Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
          Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
          E34 525i

Comment

• wj
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 3253
            • Järvenpää

Originally posted by Susi
            Tuon ikaisessa E36:ssa on sinkkukori, joten tuskin massauksesta on mitaan hyotya, ainakaan itse en omaa massauttanut aika pitkalle Hemin kommentteihin perustuen. Ainakin omani on pohjasta taysin ruosteeton, tuli viime katsastuksessa pohjaa tiirailtua.
            Kannattaa kayttaa hakua, sielta loytyy tietoa.
            Mutta eihän se sinkki pinta tarvitse kuin yhden kiveniskun ja ruostuminen alkaa. Siis jossei siinä ole massaa päällä.
            - 2006 Mustang cabriolet
            - Sleekcraft Enforcer 28'

Comment

• jani73
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 4320
              • Turku

Luepa tuo pariin kertaan, niin eiköhän sieltä jotain irti saa.

Comment

• Heguli 31
                BTCF Member
                • Oct 2004
                • 9990
                • KVLA

Originally posted by Wittu_joo
                Mutta eihän se sinkki pinta tarvitse kuin yhden kiveniskun ja ruostuminen alkaa. Siis jossei siinä ole massaa päällä.
                Suunnilleen näin,minunkin mielestäni.Ja kun pellin päällä on joustava massa,niin ei pienistä kiveniskuista yms.rupea ruoste leviämään.Reilut pohjakosketukset ja raapaisut on asia erikseen.Mutta nehän on tarkastettava ja korjattava oli massaa tai ei.Joten ne paikat mihin hiekkasuihkut ja kuravesi pahiten hakkaa olisi ilmanmuuta kannattavaa vaikka itse massata.Tämä ei ole neuvo,vaan minun mielipide.Itseppähän päätät.
                Last edited by Heguli 31; 03-09-2005, 23:58.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎