Tarttis saada lastu "Machineen" 328 eli tekeekö joku niitä vai olisiko jollakin myydä sellaista kuulin et joku hyybbäri tekis niit jollain 60€ mut ainoastaan Bochin ja mulla on siemens eli se ei käy..... Lastu olis kyllä kiva...
Tarttis saada lastu "Machineen" 328 eli tekeekö joku niitä vai olisiko jollakin myydä sellaista kuulin et joku hyybbäri tekis niit jollain 60€ mut ainoastaan Bochin ja mulla on siemens eli se ei käy..... Lastu olis kyllä kiva...
Nostetaanpa välillä tämäkin aihe esiin. Omasta mielenkiinnosta (lue tylsää töissä) aloin tutkia 328:ni lastuttamista. Kyseessä on siis M52 kone Siemensin MS41.1 moottorinohjauksella. Mielenkiinnosta aihetta kohtaan tiedustelisin seuraavaa:
-Saako kyseiseen koneeseen lastuja?
-Jos saa, niin onko niistä iloa?
-Onko kenelläkään kokemuksia kyseisen koneen lastuttamisesta?
Mazaa
MY EX - E36 328 Coupé
FUTURE - E81 116i business
Kun kone on täysin vakio niin suosittelisin pysymään vain siinä vakiolastussa...
Saattaa olla, että lastulla saat tehoa muutaman hevosvoiman enemmän ja hieman paremman vääntökäyrän, MUTTA saattaa olla myös täysin päinvastoin. Tai hyvässä tapauksessa lastu ei pelaa ollenkaan niinkuin pitäisi!
Noita ongelmia on viimeaikoina esiintyny ongelmat-palstalla aika paljonkin, kun auto on alkanut temppuilemaan lastun vaihdon jälkeen (erityisesti nämä jonkun autotallissa väsätyt 50€ lastut) ja vika on korjaantunut kun on vaihtanut takaisin vakiolastun.
Eskon kanssa samaa mieltä.. Sama kun pyyhkii persettä niillä 60€ lastuilla, ei mitään hyötyä.. Serkku laittoi just semmosen 60€ lastun E36 325 niin kierroksen rajotin nous 7000rpm.. Onko järkee vai ei..
Älkää hyvät miehet yleistäkö, itsellä alavääntö parani, huipputeho kasvoi ja nousi
vähän ylemmäs ja bensankulutus laski kaupunkiajossa . Autona tosin E34 540iA. Lastu siis tollanen "halpa" malli, toiminut moitteetta 1/2v, päästömittaukseen tosin ei tarvi mennä...
Comment