Announcement

Collapse
No announcement yet.

kaasuläppäkotelon modaaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #16
    Originally posted by janne75
    Eli mitä kaikkea ne teki siihen että sai sen 143hp (vai mitä se nyt olikaan)?

    Kaasuläppä 325:sta ?

    Ohjausyksikkö ?

    Ilmamäärämittari ?
    325:sen kaasuläppä ja 320:sen imusarjaa hieman portattiin siitä liitoskohdasta ettei jää porrasta. Joku lastu siihen tuli ja tais ne sen kumiputkenkin vaihtaa 325 malliseen.

    Comment

    • jani73
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 4320
      • Turku

      #17
      [QUOTE=TheLoial]
      Originally posted by Racink

      Niinhän se on, eli ei sorvissa onnistu. Ei mene pystyyn vaan jää hieman vajaaksi.
      Jos se kaasuläppäkotelon reikä on pyöreä, niin kyllähän tuon läpän varmaan sorvaamaankin pystyy, vaatii vain hieman vaivaa. Eli jonkinlainen jigi, joka asettaa läpän oikeaan kulmaan sorvissa, silloin siitä saa soikean.

      Edit:kuva
      Jos tuosta saisi jotain osviittaa. Punainen esittää kaasuläppää.
      Attached Files
      Last edited by jani73; 09-10-2005, 18:01.

      Comment

      • Rikke
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2005
        • 579
        • Paimio

        #18
        NC jyrsimelläkin luulisi onnistuvan, ohjelma tietty saattais aiheutta pientä päänvaivaa

        Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
        Nyk. VW Golf '00
        Nyk. VW Golf '95
        Historiaa:x17 BMW +Muuta

        Comment

        • bmwjuke
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2004
          • 201

          #19
          no niin, tuli tossa lauantaina työn ohessa sorvattua tuot aläppä koteloo siitä ennen läppää isommaks ja silleen ettei ole isoja pykäliä niin kuin ennen oli, eli on jouheva reikä!!!! omasta mielestä tuntui heti paremmalta kun löi käymaan ja ajoi hallista pihalle, eikun ajamaan, alavääntö on selvästi parantunut ja kaasuun vastaavuus myös, ottaa paljon herkemmin kierroksia kuin ennen... no ei muutaku emäntä rattiin ja kysymään että no miltä tuntuu.. vastaus kuuluu emännän suusta että tämähän ottaa hyvin kierroksia ja lähtee paremmin.. kai sillä sit jotain vaikutusta oli...
          E36 325TDS M-SPORT ex:E36 316, E21 318, E34 525IX, E30 318IS, E39 525TDS, E34 535. +erillaisia kulkuvälineitä joita ei viitti mainita

          Comment

          • Racink
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2004
            • 840
            • Jkl

            #20
            [QUOTE=jani73]
            Originally posted by TheLoial
            Jos se kaasuläppäkotelon reikä on pyöreä, niin kyllähän tuon läpän varmaan sorvaamaankin pystyy, vaatii vain hieman vaivaa. Eli jonkinlainen jigi, joka asettaa läpän oikeaan kulmaan sorvissa, silloin siitä saa soikean.

            Edit:kuva
            Jos tuosta saisi jotain osviittaa. Punainen esittää kaasuläppää.
            Tuo on kyllä helpommin sanottu kuin tehty..

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎