Vaihdettiin tänään E36 325i Coupe -93:een kytkinpaketti eli paineasetelma, painelaakeri ja kytkinlevy. Lisäksi vaihdettiin aihteiston etu ja takastefa sekä joku kardaanin kuminen kiekko (???).
Ongelma on sellainen että kytkinpoljin muuttui aivan totaalisesti. Se on paljon löysempi ja írrottaa huomattavasti alempaa kuin ennen. Ennen remonttia poljin oli jäykempi ja irrotti ihan ylhäällä. Onko tämä normaalia kytkimen vaihdon jälkeen vai onko syytä huoleen? Mikä on oikea kohta jossa kytkimen tulisi irroittaa?
Kerrottakoon vielä että painelaakeri oli hajonnut täysin kappaleiksi ja autolla PITÄISI olla ajettu vain 128tkm. On tosin ollut 80-vuotiailla vanhuksilla...
Ongelma on sellainen että kytkinpoljin muuttui aivan totaalisesti. Se on paljon löysempi ja írrottaa huomattavasti alempaa kuin ennen. Ennen remonttia poljin oli jäykempi ja irrotti ihan ylhäällä. Onko tämä normaalia kytkimen vaihdon jälkeen vai onko syytä huoleen? Mikä on oikea kohta jossa kytkimen tulisi irroittaa?
Kerrottakoon vielä että painelaakeri oli hajonnut täysin kappaleiksi ja autolla PITÄISI olla ajettu vain 128tkm. On tosin ollut 80-vuotiailla vanhuksilla...
Comment