Aattelinpa avata tälle uuden topicin niin ei tarvi suutin ketjua pommittaa tukkoon. Eli ~10 pakkasella lähes mahdoton saada käyntiin, nollan tuntumassa ja pikku pakkasella lähtee pitkällä startilla ja plussan puolella ihan hyvin. Hehkuilta ei vikakoodeja ja hehkuvalo syttyy. Inpalla katsottu suuttimien korjausarvot ja kaikki on +-0,xx eli hyvissä arvoissa ja railpaine nousee reiluun 500bariin startatessa. Näillä ~10 pakkasilla kun apuvirran kanssa aikansa sahaa niin auto alkaa välillä hörähteleen, seuraavalla startilla ei taas välttämättä hörähtelekkään mutta aikansa kun sahailee niin lähtee juuri ja juuri vaivoin käyntiin ison tumman harmaan savun saattelemana.
Kysymyksiä mitä tästä tulee mieleen
1. Voiko vika olla kumminkin suuttimissa vaikka korjausarvot kunnossa ja railpaine nousee vaadittavaan? Ohivuotoja kun ei näistä piezoista saa kotioloissa mitattua mutta eikö reilu ohivuoto juurikin aiheuttaisi sen ettei railpaine nouse?
2.Voiko hehkuissa ja ohjainyksikössä olla vikaa vaikka valo syttyy eikä vikakoodeja ole? Aiemmassa m57n2:ssa tuli ainakin kaikista hehkuista koodit tauluun kun yksikkö oli rikki.
3.Mikä muu voi aiheuttaa moisen?
Kysymyksiä mitä tästä tulee mieleen
1. Voiko vika olla kumminkin suuttimissa vaikka korjausarvot kunnossa ja railpaine nousee vaadittavaan? Ohivuotoja kun ei näistä piezoista saa kotioloissa mitattua mutta eikö reilu ohivuoto juurikin aiheuttaisi sen ettei railpaine nouse?
2.Voiko hehkuissa ja ohjainyksikössä olla vikaa vaikka valo syttyy eikä vikakoodeja ole? Aiemmassa m57n2:ssa tuli ainakin kaikista hehkuista koodit tauluun kun yksikkö oli rikki.
3.Mikä muu voi aiheuttaa moisen?
Comment