Mistähän voisi etsiä vikaa kun ei kulje kuin 180-190km/h, kiihtyy siihen asti tosi hyvin ja muuten kulkee ja toimii hyvin, autossa m5 perä, 525 mittaristo(kiekkamittari näyttää väärin).veto loppuu yhtäkkiä kuin jokin rajoittaja puuttuisi peliin.
540ia hyytyy kovassa vauhdissa
Collapse
X
-
Miten huomaat, että rajoittaja puuttuisi peliin? Tuo perä voisi tosiaan olla yksi selitys.
Kyllä normaali 540 kerää todella helposti sen 250 mittariin, lastutettuna vielä huomattavasti enemmänkin.
Edit: Paljonko sinulla on kierroksia tuossa vauhdissa? Normaalissa 540 kierrokset 250km/h kodalla n. 5000 rpm.Last edited by M_Power; 05-10-2005, 09:59.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
Originally posted by M_PowerMiten huomaat, että rajoittaja puuttuisi peliin? Tuo perä voisi tosiaan olla yksi selitys.
Kyllä normaali 540 kerää todella helposti sen 250 mittariin, lastutettuna vielä huomattavasti enemmänkin.
Edit: Paljonko sinulla on kierroksia tuossa vauhdissa? Normaalissa 540 kierrokset 250km/h kodalla n. 5000 rpm.
Comment
-
-
E34 M5 taitaa olla tarkalleen 3.91 ja 540iA 2.93, eli jos se vakiona on rajoitettu suurimmalla vaihteella 5krpm tuntumaan niin tuolla M5 perällä ko. kierrokset tarkoittaa n. 190km/h kuten Parras sanoi. Eikös se jo Suomen teille riitäCurrent rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
Comment