Announcement

Collapse
No announcement yet.

540ia hyytyy kovassa vauhdissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu coupe
    Newbiemmer
    • Nov 2004
    • 7
    • posio

    540ia hyytyy kovassa vauhdissa

    Mistähän voisi etsiä vikaa kun ei kulje kuin 180-190km/h, kiihtyy siihen asti tosi hyvin ja muuten kulkee ja toimii hyvin, autossa m5 perä, 525 mittaristo(kiekkamittari näyttää väärin).veto loppuu yhtäkkiä kuin jokin rajoittaja puuttuisi peliin.
  • Doni
    Moderator
    • Sep 2004
    • 2842
    • Kyrsälä

    #2
    perskule, tässä hän on mailimittari.

    Anteeks, mutta oli pakko.
    Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

    Comment

    • Parras
      Bimmer Rookie
      • Sep 2004
      • 65

      #3
      Normaali 540 perä on n. 2.9. Nopeus rajoitettu 250 km / h
      M5:n perä on 4 hujakoilla.
      Perien välitysero aiheuttaa sen että nopeus rajoittuukin sinne 190 hujakoille.
      M5 n perällä saat reipasta vääntöä renkaille , mutta huippunopeus kyllä tipahtaa alkuperäisestä.

      Comment

      • M_Power
        Moderator
        • Jul 2003
        • 2765
        • Espoo, HML

        #4
        Miten huomaat, että rajoittaja puuttuisi peliin? Tuo perä voisi tosiaan olla yksi selitys.
        Kyllä normaali 540 kerää todella helposti sen 250 mittariin, lastutettuna vielä huomattavasti enemmänkin.

        Edit: Paljonko sinulla on kierroksia tuossa vauhdissa? Normaalissa 540 kierrokset 250km/h kodalla n. 5000 rpm.
        Last edited by M_Power; 05-10-2005, 10:59.
        BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
        BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

        Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
        Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
        Team vier Zylinder!

        Comment

        • bemu coupe
          Newbiemmer
          • Nov 2004
          • 7
          • posio

          #5
          Originally posted by M_Power
          Miten huomaat, että rajoittaja puuttuisi peliin? Tuo perä voisi tosiaan olla yksi selitys.
          Kyllä normaali 540 kerää todella helposti sen 250 mittariin, lastutettuna vielä huomattavasti enemmänkin.

          Edit: Paljonko sinulla on kierroksia tuossa vauhdissa? Normaalissa 540 kierrokset 250km/h kodalla n. 5000 rpm.
          ei tietoa kierroksista kun kiekkamittari näyttää väärin

          Comment

          • Antza
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 2143
            • Espoo

            #6
            E34 M5 taitaa olla tarkalleen 3.91 ja 540iA 2.93, eli jos se vakiona on rajoitettu suurimmalla vaihteella 5krpm tuntumaan niin tuolla M5 perällä ko. kierrokset tarkoittaa n. 190km/h kuten Parras sanoi. Eikös se jo Suomen teille riitä
            Current rides:
            F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000

            Previous rides:
            E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci

            Comment

            • seidltuning
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 1941
              • Vantaa

              #7
              mahtaa olla ripee tonne 180-190
              jos oot pelimies otas sekkari kätee ja mittaas aika 100-rajotin
              G30 530e Sedan
              E30 325i Cabriolet

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎