Huoltovalojen kusetus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kentsu
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2004
    • 1397
    • Tuusula

    Huoltovalojen kusetus

    Joo taas meni '89 E34:n huoltovalot sekaisin... Kauemmin kun seisoo niin "inspection" syttyy, eli luultavasti taas mittariston akut vaihtokunnossa.
    MUTTA: onkos joku testannut että mitä tapahtuu jos vetää pysyvästi hyppylangan pinnien 7 ja 19 väliin? Eli ideana se että valot saa nollattua jokaisen starttauksen yhteydessä Sittenhän nuo pinnit on yhdistettynä myös koneen käydessä, liekö siitä jotain haittaa?
    Ex: 523iA '97, 520iA '89
    /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
  • 328 e36
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 488
    • pori

    #2
    Originally posted by Kentsu
    Joo taas meni '89 E34:n huoltovalot sekaisin... Kauemmin kun seisoo niin "inspection" syttyy, eli luultavasti taas mittariston akut vaihtokunnossa.
    MUTTA: onkos joku testannut että mitä tapahtuu jos vetää pysyvästi hyppylangan pinnien 7 ja 19 väliin? Eli ideana se että valot saa nollattua jokaisen starttauksen yhteydessä Sittenhän nuo pinnit on yhdistettynä myös koneen käydessä, liekö siitä jotain haittaa?
    itse en ainakaan keksi kyllä mitään järkevää syytä alkaa tollaisia rakennelmia tekemään..ei kai ne pienet valot siinä ajamista pitäisi häiritä mitenkään.
    e36 320 cabrio.
    e36 328 coupe.

    Comment

    • tmth
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 2194
      • Kangasala

      #3
      Originally posted by 328 e36
      itse en ainakaan keksi kyllä mitään järkevää syytä alkaa tollaisia rakennelmia tekemään..ei kai ne pienet valot siinä ajamista pitäisi häiritä mitenkään.
      No kyllä mua ainakin vituttaa, jos palaa "ylimääräisiä" valoja.

      F10 & R55
      ex:
      E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

      Comment

      • Kentsu
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 1397
        • Tuusula

        #4
        Originally posted by 328 e36
        itse en ainakaan keksi kyllä mitään järkevää syytä alkaa tollaisia rakennelmia tekemään..ei kai ne pienet valot siinä ajamista pitäisi häiritä mitenkään.
        No kyllä se meikäläistä ainakin pimeässä alkaa potuttaa katella sitä INSPECTIONin loistetta n. kolmen tunnin ajon jälkeen. Järkevintähän tuolle ois tehdä jotain aivan muuta mutta kysymys oli tuosta e.m. jutusta että oisko kokemuksia...
        Ex: 523iA '97, 520iA '89
        /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

        Comment

        • jopeh
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2003
          • 694
          • Tampere

          #5
          Teippaa pieni pala mustaa erkkateippiä mittaristoon valojen päälle.

          Ei kauhean kaunista, mutta ei se valo kyl häiritsekkään.
          "Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."

          Comment

          • Gousti
            Bimmer Rookie
            • Jul 2004
            • 129

            #6
            No jos vaikka vaihtaisit ne akut niin ei tarttis mitään omia patentteja alkaa tekemään

            Comment

            • full
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2005
              • 1211
              • Tampere

              #7
              mielestäni helpoin homma on kun revit koko ledit pois niinkuin isäukkoni teki
              BMW M535iA -86
              Volvo V90 -18

              Comment

              • Rahu
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 6464
                • Tuusula

                #8
                Nyt menee kyllä mielestäni jo yli hilseen nuo jopeh:in ja full:in ehdotukset, mielestäni teille olisi parasta että vaihdatte automerkkiä sellaiseen missä ei ole tuollaisia hienouksia mitä ette osaa arvostaa/käyttää Kyllähän ne akut on kuitenkin helpompi vaihtaa kuin ruveta repimään ledejä irti paitsi jos ei osaa muuta kuin rikkoa!
                BMW Service
                P.o4oo925441
                [email protected]
                Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
                Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #9
                  asiaa

                  Originally posted by Rahu
                  Nyt menee kyllä mielestäni jo yli hilseen nuo jopeh:in ja full:in ehdotukset, mielestäni teille olisi parasta että vaihdatte automerkkiä sellaiseen missä ei ole tuollaisia hienouksia mitä ette osaa arvostaa/käyttää Kyllähän ne akut on kuitenkin helpompi vaihtaa kuin ruveta repimään ledejä irti paitsi jos ei osaa muuta kuin rikkoa!
                  täyttä asiaa!!!
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • pete81
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 2056
                    • .........

                    #10
                    Originally posted by Rahu
                    Nyt menee kyllä mielestäni jo yli hilseen nuo jopeh:in ja full:in ehdotukset, mielestäni teille olisi parasta että vaihdatte automerkkiä sellaiseen missä ei ole tuollaisia hienouksia mitä ette osaa arvostaa/käyttää Kyllähän ne akut on kuitenkin helpompi vaihtaa kuin ruveta repimään ledejä irti paitsi jos ei osaa muuta kuin rikkoa!
                    samaa mieltä!

                    jos tosiaan antaa aina valojen palaa mittaristossa niin eipä sitä huomaa enään jos joku "oleellinen" valo sinne syttyy kun jo puolet valoista palaa.

                    Comment

                    • 730ia
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2003
                      • 1457
                      • pohjois-pohjanmaa, oulu

                      #11
                      Topicia lainaten....mulla palaa e46:sessa merkkivalo että ois palanut toinen polttimo vaikk se on ehejä,mitä vittua tuo haluaa?
                      F20 118d Aut.
                      ________
                      Volvo S40
                      MB W204
                      e90 320d
                      e46 coupe
                      e32 730ia

                      Comment

                      • Rahu
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2002
                        • 6464
                        • Tuusula

                        #12
                        Originally posted by 730ia
                        Topicia lainaten....mulla palaa e46:sessa merkkivalo että ois palanut toinen polttimo vaikk se on ehejä,mitä vittua tuo haluaa?
                        Se haluaa että sitä "räplätään" tai vaihdetaan polttimo.
                        BMW Service
                        P.o4oo925441
                        [email protected]
                        Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
                        Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

                        Comment

                        Working...
                        X