Announcement

Collapse
No announcement yet.

96-98 500 srj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TJJ
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 7591
    • Jyväskylä

Originally posted by tonit
    Ainakin näissä alkupään malleissa tuo tumma kangasverhoilu on aika kauhean näköistä. Siksi mä etsin autoa missä on joko nahat tai vaalea kangasverhoilu. Ostin sitten nahkapenkeillä olevan ja ihan tyytyväinen olen ollut vaikka toi vaalea nahka herkästi likaantuukin esim. farkuista.
    Kuluneet tummat kangasverhoilut näyttää tosiaan aika ikäviltä koska niissä näkyy selvästi kuskin takapuolen kuva... Nahkaan olen ollut oikein tyytyväinen, kovasti niistä peloteltiin, mutta ei ne hiosta eikä ole kylmät (tai no, on ne ennen kuin penkinlämmitin alkaa lämmittämään). Jos olen oikein ymmärtänyt, niin E39:in nahka on täynnä pieniä reikiä (microperforated) eikä ne siksi ole hiostavuudeltaan samanlaista imukuppeja kuin ehkä joissain muissa autoissa. Lisäksi nahkapenkille istuminen ja nousu on nahan sopivan liukkauden ansiosta paljon miellyttävämpää kuin kangaspenkeille.
    E39 528iA

Comment

• Beneth
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 47

Joissain E36 oon nähny ainakii ihan järkyttävän kuluneita mustia nahkoja eikä kyllä houkuttelis yhtään. joten jos nahka on laadukasta ja sisustuksen ulkonäöstä pitää, kannattaa ottaa nahkat. Tietysti jos takapenkeille kulkeutuu hiekkaa ni se on taas tietyst eri asia.
      E32 750iL -90
      E34 M5 -92
      F31 320xd
      L405 Vogue

Comment

• xxxx
        Newbiemmer
        • Oct 2005
        • 11

528 löytyi!!!

No nyt se on ostettu!!! Eli löysin omasta mielestäni ihan hyvän 528:n yksilön.. Auto on melkeenpä kaikilla herkuilla, mutta mistähän kannattais alkaa etsimään vikaa, kun sadetunnistin ei toimi? Onko ihan normaalia, kun automaatti vaihtaa kakkoselle, niin kuuluu ihan pieni "suhaus"? Myöskään tihkukytkimen säätö ei toimi.. Liittynee varmaan tuohon samaan vikaan sadetunnistimen kanssa...

Comment

• jMh
          Bimmer Rookie
          • Feb 2005
          • 167
          • Napapiirin tuntumassa...

Tuohon sadetunnistimen "nollaukseen" löytyy ohjeet tältä foorumilta, jos ei korjaannu tällä niin myydään osastolla on kauppailtu uusia tunnistimia.

Tunnistimen resetointi:
          Last edited by jMh; 27-11-2005, 19:47.
          E46 330 xiA Touring M-Sport II 2002
          Ex: E39 528i Touring 1997

Vikakoodien lukua ja nollausta roin ympäristössä.

Comment

• KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

Originally posted by xxxx
            Myöskään tihkukytkimen säätö ei toimi.. Liittynee varmaan tuohon samaan vikaan sadetunnistimen kanssa...
            Joo se rulla siinä viiksessä on sadetunnistimen herkkyyssäätö niissä malleissa, missä on tunnistin ja jos tuo tunnistin ei toimi, niin ei se säätökään toimi.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎