Männäviikolla ajoi polkupyöräilijä nokkaan (niin, todellakin näin päin) ja tuli pikkuista damagea e46:teen.
Vauriot on puskurin listassa kolo, nokkapellissä munuaisen alla n. 15 millin naarmu + painauma, vasemmassa munuaisessa kolo ynnä puskurin yläreunan vaakasuorassa osassa isompia ja komeita naarmuja.
Vahinkotarkastaja katteli auton ja sanoi että maaluuseen menee koko nokkapelti + puskuri ja nuo pikkuhilppeet vaihtoon. Sinällään tietty ok, askarruttaa vaan itseä että mitenkähän hyvin noi sävyt saadaan mätsäämään? Lähinnä kai eron näkisi just jos koko konepelti maalaillaan.
Eli mitä mieltä olette, kandeeko se konepelti maalauttaa kokonaan vai häivyttää esim siinä jossain munuaistenkohdalla hukkaan? Plussana tietty koko pellin maaluussa on se että kiveniskemät saapi piiloon Auton väri on metallinhohtosininen, semmoinen vaalea, en nyt muista värikoodia.
Vauriot on puskurin listassa kolo, nokkapellissä munuaisen alla n. 15 millin naarmu + painauma, vasemmassa munuaisessa kolo ynnä puskurin yläreunan vaakasuorassa osassa isompia ja komeita naarmuja.
Vahinkotarkastaja katteli auton ja sanoi että maaluuseen menee koko nokkapelti + puskuri ja nuo pikkuhilppeet vaihtoon. Sinällään tietty ok, askarruttaa vaan itseä että mitenkähän hyvin noi sävyt saadaan mätsäämään? Lähinnä kai eron näkisi just jos koko konepelti maalaillaan.
Eli mitä mieltä olette, kandeeko se konepelti maalauttaa kokonaan vai häivyttää esim siinä jossain munuaistenkohdalla hukkaan? Plussana tietty koko pellin maaluussa on se että kiveniskemät saapi piiloon Auton väri on metallinhohtosininen, semmoinen vaalea, en nyt muista värikoodia.
Comment