Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ajotietokoneen himmenneet pikselit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeMyWife320
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 56
    • Suami

Ajotietokoneen himmenneet pikselit

Mikä vikana... Ajotietokoneen näytön vasen reuna himmenty yhtäkkiä... Onks sieltä kyrvähtäny jotkut ledit vai miten ruutu valaistuu? Pieni asiahan tämä on mutta kiusallinen... Kiitos jos joku osais vastata
    Attached Files
  • -JMV-
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 840
    • Etelä-Pirkanmaa

Uus poltin kehiin,niin luulis taas toimivan.
    F82 harraste

Comment

• markok
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 3019
      • Kuopio

Originally posted by -JMV-
      Uus poltin kehiin,niin luulis taas toimivan.
      Juuri näin. Otat ajotietokoneen irti niin päältä löytyy neljä kappaletta samanlaisia polttimoita kuin mitä mittaristossa käytetään varoitusvaloille.
      BMW 530iA Touring -05

Comment

• BeMyWife320
        Bimmer Rookie
        • Aug 2005
        • 56
        • Suami

Niinpä olikin... Olis tietysti ensin voinu roplata ja sitten kysyä Nyt täytyy lähtee sit metsästään vielä tommosta polttimoo... Kiitos avusta!

Comment

• loyal
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 1480
          • Vantaa

MIkäs voi olla vikana, kun mulla himmenee kaikki valot ja taas kirkastuu..
          liitin on hyvin kiinni..

Comment

• KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

Originally posted by loyal
            liitin on hyvin kiinni..
            Joissain bemsseissä on sellasta tyyppivikaa ollut, että mittaristossa oleva valoisuusanturi joka säätää automaattisesti taustavalojen kirkkautta sekoilee ja sen takia ne valot vilkkuu silloin tällöin keskikonsolissa olevissa paneeleissa. Tähän ei taida olla mitään helppoa ratkaisua. Toki jos ne valot vilkkuu ihan koko ajan eikä silloin tällöin, on vika todennäköisemmin siinä itse paneelissa.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• Bemyy
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2003
              • 333
              • LAHTI

Originally posted by loyal
              liitin on hyvin kiinni..
              Mun mielestä kuulostaa maan kosketushäiriöltä tai piuhan poikkimenolta. Suosittelen tsekkaamaan kaikki piuhat läpi.

Comment

• Rahu
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 6464
                • Tuusula

Pikselit itsessään näyttäis olevan kyllä kunnossa, eli lampun vaihdolla pitäis selvitä.
                BMW Service
                P.o4oo925441
                [email protected]
                Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
                Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎