Elikkä kyseessä on 2.7 Eta moottori ilmeisesti motronicilla. Tällä hetkellä on rajoitin jossain 5000rpm. Saakos tuota rajoitinta mitenkä nostettua?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kierrosrajoittajan nosto
Collapse
X
-
Eta on aina motronicilla ja teetä sellainen lastu jossa rajoitinta on nostettu/poistettu.
Mutta hyöty on hiukan kyseenalainen koska etan yläkerta on suunniteltu toimimaan matalilla kierroksilla. Pienet imukanavat ja pitkä/ahdas imusarja.
Maksimi tehotkin irtoo jo 4250 rpm.With jap crap, life sucks and then you die
-
-
just tässä tänään kateltiin tuommosta porschen alakertaa jossa oli männäntappi jne. tullut kurkkimaan...
laita vaan se rajotin vaikka 7000 jos rahat riittää...hyötyä sillä et saa, mutta koneen voit saada rikki...Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by L.HKäyt teetättämässä siihen uuden lastun. Pelkkä rajottimen nostohan on tossa koneessa ihan turhaa, mutta jos tolle on jotain tehty, niin kyllä sitä voi sitten ihan hyvin nostaa, vaikka porschet ei kestäiskään.....
Männän kiihtyvyys ei nouse ihan lineaarisesti ja nostajan jousetkaan ei mahottomia vakiona ole ...Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by seidltuningitse kun teetätin lastun niin toi rajottimen nosto oli ainoa hyöty 6500>7000rpm
ja jos nyt on 5000 ni kyllä auttaa nostaminenTurbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Originally posted by Suutarijos aikoo kierrättää noita m20 yli +7000rpm:n paljonkin kannattaa jo harkita vähän muutakin modausta koneelle kun vakiopalikat.
Männän kiihtyvyys ei nouse ihan lineaarisesti ja nostajan jousetkaan ei mahottomia vakiona ole ...
Nyt laitettiin ruisku ja kierrokset loppuu vähän kesken. rajoitin n.6400rpm.
Ruiskun ohjausyksikköä ei saa sääntöjen mukaan vaihtaa. Eli onnistuisiko se raijoittimen nosto/poisto jotenkin sitä boksia "huijaamalla" ?
Comment
-
-
Originally posted by VelmuMoottori ei jää vakioksi. 325 kansi ja imusarja olis varmaan parhaat tehojen kannalta tai minkä tahansa muun m20 koneen hilut. Kuka noita lastuja tekee, ja mihin hintaan?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment