Originally posted by luntti
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kierrosrajoittajan nosto
Collapse
X
-
Originally posted by VelmuMoottori ei jää vakioksi. 325 kansi ja imusarja olis varmaan parhaat tehojen kannalta tai minkä tahansa muun m20 koneen hilut. Kuka noita lastuja tekee, ja mihin hintaan?
Käytä ennemmin b20:sen kantta, imusarja läppärunkoineen kannattaa ottaa b25:sta.
Voishan tossa käyttää b25:sen moottorinohjaustakin, boxin ja johtosarjan löytäminen tuskin on ongelma.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
-
Originally posted by Suutari...jos aikoo kierrättää noita m20 yli +7000rpm:n paljonkin kannattaa jo harkita vähän muutakin modausta koneelle kun vakiopalikat"Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by Cee.KooPuristussuhde jää melko alhaiseksi jos käytät b25:sen kantta jossa on pattipää mäntien takia isot palotilat.
Käytä ennemmin b20:sen kantta, imusarja läppärunkoineen kannattaa ottaa b25:sta.
Voishan tossa käyttää b25:sen moottorinohjaustakin, boxin ja johtosarjan löytäminen tuskin on ongelma.Last edited by L.H; 24-10-2005, 22:15.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Ihan mielenkiinnosta tuosta ETA koneesta vielä kun tiedä tai muista.
Eli onko ETA 2.7l joku alkuperäinen justka ja se ei kierrä kuin 5000 rpm.
Ja sitten 2.7 koneen voi tehdä esim. 2.0 tai 2.5 litrasesta. Iskunpituudella tai poraamalla. Kun mulla oli aikoinaan e28 koppanen 2.7l koneella ja kiersi n.6500rpm, riippuen miten lähetyssaarnaajan jousi oli säädöissä.
Eikä mennyt kuin kerran kukkopoika venakopan nurkkaan. Vitoselta kolmoselle vaihdettaessa.
Vai olenko nyt sekoittanut jotakin juttuja keskenään?
Comment
-
-
Originally posted by lunttiIhan mielenkiinnosta tuosta ETA koneesta vielä kun tiedä tai muista.
Eli onko ETA 2.7l joku alkuperäinen justka ja se ei kierrä kuin 5000 rpm.
Ja sitten 2.7 koneen voi tehdä esim. 2.0 tai 2.5 litrasesta. Iskunpituudella tai poraamalla. Kun mulla oli aikoinaan e28 koppanen 2.7l koneella ja kiersi n.6500rpm, riippuen miten lähetyssaarnaajan jousi oli säädöissä.
Eikä mennyt kuin kerran kukkopoika venakopan nurkkaan. Vitoselta kolmoselle vaihdettaessa.
Vai olenko nyt sekoittanut jotakin juttuja keskenään?"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
eta
Veikkaan että vakio etasta tulee vakio 2,5l kannella pakosarjalla ja lastulla ulos se 180hv.
Vakio etaa ei kannata kierrättää yli viiden tonnin, ventiilin jouset on niin pehmeät, että varmasti tulee ongelmia.
Etan kampiakseli on myös kohtuu heikko verrattuna vaikkapa dieselin akseliin.
Vakio eta ei kierrä rajoittimelle kuin 3 ensimmäisellä vaihteella... punaraja on melkoinen haave 5 pesässä oli perävälitys sitten 2,79 tai 3,25Aprilia RSV4
Comment
-
Comment