Announcement

Collapse
No announcement yet.

316/325 ...miten välitykset kohdalleen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ParaJaX
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 129

    316/325 ...miten välitykset kohdalleen

    eli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
    ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
    kiitos.. :juo
  • reddewil
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 3015
    • West Coast

    #2
    Luulis noilla välityksillä kiihtyvän, jos kerkee vaan vaihetta vaihtaa! 8)
    ...

    Comment

    • ParaJaX
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 129

      #3
      Originally posted by reddewil
      Luulis noilla välityksillä kiihtyvän, jos kerkee vaan vaihetta vaihtaa! 8)
      joo...kiihtyy tosiaan mutta haluttais mennä lujaakin

      Comment

      • ykä
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2003
        • 478
        • Alaviirre

        #4
        eiköhän tuoki ongelma korjaudu kun laitat 325 laatikon paikalle 8)
        Bmw 525 Td e61
        Bmw e34 535 Turbo



        EX :BMW E36 316i E30 325 Tic E30 320i E30 323i E30 325i E32 750ial

        -FatBoyRacing-

        Comment

        • ParaJaX
          Bimmer Rookie
          • Mar 2004
          • 129

          #5
          Originally posted by ykä
          eiköhän tuoki ongelma korjaudu kun laitat 325 laatikon paikalle 8)
          hmm..mut eikös sit joudu vaihtamaan vähän muutakin..?!

          Comment

          • Karhu
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2003
            • 474
            • Kirkkonummi

            #6
            Originally posted by ParaJaX
            Originally posted by ykä
            eiköhän tuoki ongelma korjaudu kun laitat 325 laatikon paikalle 8)
            hmm..mut eikös sit joudu vaihtamaan vähän muutakin..?!
            Jos E36:sta kyse niin multa vapautunee kohtapuoliin perävälitys tuosta 325:sta myyntiin.
            Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!

            Comment

            • ParaJaX
              Bimmer Rookie
              • Mar 2004
              • 129

              #7
              joo..on e36... paljonko on perällä ajettu?hinta?yms tiedot? vetoakselin vaihto ois kans pakollinen?!

              mailaa : [email protected]

              Comment

              • Karhu
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2003
                • 474
                • Kirkkonummi

                #8
                Originally posted by ParaJaX
                joo..on e36... paljonko on perällä ajettu?hinta?yms tiedot? vetoakselin vaihto ois kans pakollinen?!

                mailaa : [email protected]
                Perällä ajettu 105tkm, hinnasta ei vielä hajuakaan kun on edelleen käytössä. Vaihtotöistä osaan kertoa kunhan itse saan ensin tuon yhden alpinan perän nakattua itselleni kiinni. Ajankohdasta sen verran että kesäkuun aikana olis tarkoitus saada tuo oma projekti hoidettua ja sen jälkeen tuo luultavimmin tulee myyntiin, mikäli en sitä jätä itselleni varalle.
                Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

                  #9
                  Re: 316/325 ...miten välitykset kohdalleen

                  Originally posted by ParaJaX
                  eli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
                  ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
                  kiitos.. :juo
                  mites toi muuten on mahdollista?? eihän 316 koneellakaan noin paljoa ole kierroksia 160km/h vauhdeilla
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  • ParaJaX
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2004
                    • 129

                    #10
                    Originally posted by Karhu
                    Originally posted by ParaJaX
                    joo..on e36... paljonko on perällä ajettu?hinta?yms tiedot? vetoakselin vaihto ois kans pakollinen?!

                    mailaa : [email protected]
                    Perällä ajettu 105tkm, hinnasta ei vielä hajuakaan kun on edelleen käytössä. Vaihtotöistä osaan kertoa kunhan itse saan ensin tuon yhden alpinan perän nakattua itselleni kiinni. Ajankohdasta sen verran että kesäkuun aikana olis tarkoitus saada tuo oma projekti hoidettua ja sen jälkeen tuo luultavimmin tulee myyntiin, mikäli en sitä jätä itselleni varalle.
                    joo...kuulostaa ihan ok. onko lukkoperä vai..? ja täysin kondiksessa? Mut ilmottele sit postiin ku on myynnissä... niin aletaan hieromaan kauppoja

                    Comment

                    • ParaJaX
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2004
                      • 129

                      #11
                      Re: 316/325 ...miten välitykset kohdalleen

                      Originally posted by bemu2000
                      Originally posted by ParaJaX
                      eli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
                      ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
                      kiitos.. :juo
                      mites toi muuten on mahdollista?? eihän 316 koneellakaan noin paljoa ole kierroksia 160km/h vauhdeilla

                      jaa-a...en tiedä

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17799
                        • Jämsä

                        #12
                        Re: 316/325 ...miten välitykset kohdalleen

                        Originally posted by ParaJaX
                        Originally posted by bemu2000
                        Originally posted by ParaJaX
                        eli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
                        ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
                        kiitos.. :juo
                        mites toi muuten on mahdollista?? eihän 316 koneellakaan noin paljoa ole kierroksia 160km/h vauhdeilla

                        jaa-a...en tiedä
                        siinähän pitäis olla satasen vauhdissa yli 4000 kierroksia... näyttääköhän se mittari ihan oikein kierrokset?
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • Karhu
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2003
                          • 474
                          • Kirkkonummi

                          #13
                          Originally posted by ParaJaX
                          Originally posted by Karhu
                          Originally posted by ParaJaX
                          joo..on e36... paljonko on perällä ajettu?hinta?yms tiedot? vetoakselin vaihto ois kans pakollinen?!

                          mailaa : [email protected]
                          Perällä ajettu 105tkm, hinnasta ei vielä hajuakaan kun on edelleen käytössä. Vaihtotöistä osaan kertoa kunhan itse saan ensin tuon yhden alpinan perän nakattua itselleni kiinni. Ajankohdasta sen verran että kesäkuun aikana olis tarkoitus saada tuo oma projekti hoidettua ja sen jälkeen tuo luultavimmin tulee myyntiin, mikäli en sitä jätä itselleni varalle.
                          joo...kuulostaa ihan ok. onko lukkoperä vai..? ja täysin kondiksessa? Mut ilmottele sit postiin ku on myynnissä... niin aletaan hieromaan kauppoja
                          hmmh...pakko sanoa etten tiedä millainen perä tuossa on, muistaakseni 3.15 oli välitys...en tiedä noista prossalukoista sun muista juuri mitään mutta täyslukko tuossa ainakaan ei ole. Täysin kondiksessa tuo kyllä on, ei mitään ongelmia ole ollut. Laitan sen sitten myynti-osastolle myyntiin tuon perän kun sen aika on .
                          Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!

                          Comment

                          • ParaJaX
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2004
                            • 129

                            #14
                            Re: 316/325 ...miten välitykset kohdalleen

                            Originally posted by bemu2000
                            Originally posted by ParaJaX
                            Originally posted by bemu2000
                            Originally posted by ParaJaX
                            eli tilanne tämä: 325 kone vaihdettu mutta vaihdelaatikko yms on 316:n..ja 160km/h on kierrokset 6500, eli liian korkeat. mahdollisimman edullisesti pitäis saada välitykset kuntoon.. ostanko 320 vaihdelaatikon vai..? 316 ja 320 on sama perä, 3.4 tais olla. mutta vaihdelaatikon välitykset on erit?! kalliiksi tulis jos meinais täydellisen 325 tehdä...vaihdelaatikko,perä, vetoakseli, yms.
                            ja mistähän mahtais käytettyjä 320 laatikoita löytyä edullisesti?
                            kiitos.. :juo
                            mites toi muuten on mahdollista?? eihän 316 koneellakaan noin paljoa ole kierroksia 160km/h vauhdeilla

                            jaa-a...en tiedä
                            siinähän pitäis olla satasen vauhdissa yli 4000 kierroksia... näyttääköhän se mittari ihan oikein kierrokset?
                            uskoisin näin...satasen vauhdissa on n.3500 kierrosta.. melkeimpä valoista pystyy 3:lla lähteen... et jotain ois tehtävä

                            Comment

                            • ParaJaX
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2004
                              • 129

                              #15
                              Originally posted by Karhu
                              Originally posted by ParaJaX
                              Originally posted by Karhu
                              Originally posted by ParaJaX
                              joo..on e36... paljonko on perällä ajettu?hinta?yms tiedot? vetoakselin vaihto ois kans pakollinen?!

                              mailaa : [email protected]
                              Perällä ajettu 105tkm, hinnasta ei vielä hajuakaan kun on edelleen käytössä. Vaihtotöistä osaan kertoa kunhan itse saan ensin tuon yhden alpinan perän nakattua itselleni kiinni. Ajankohdasta sen verran että kesäkuun aikana olis tarkoitus saada tuo oma projekti hoidettua ja sen jälkeen tuo luultavimmin tulee myyntiin, mikäli en sitä jätä itselleni varalle.
                              joo...kuulostaa ihan ok. onko lukkoperä vai..? ja täysin kondiksessa? Mut ilmottele sit postiin ku on myynnissä... niin aletaan hieromaan kauppoja
                              hmmh...pakko sanoa etten tiedä millainen perä tuossa on, muistaakseni 3.15 oli välitys...en tiedä noista prossalukoista sun muista juuri mitään mutta täyslukko tuossa ainakaan ei ole. Täysin kondiksessa tuo kyllä on, ei mitään ongelmia ole ollut. Laitan sen sitten myynti-osastolle myyntiin tuon perän kun sen aika on .
                              jaa-a, 325 perä välitykset tais olla 2.7..ainakin saksan maalla (ilman lukkoa).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎