Announcement

Collapse
No announcement yet.

318iS vs 318i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jeppekoira
    Newbiemmer
    • May 2004
    • 4

    318iS vs 318i

    Eli mitä eroa tuommoisilla vehkeillä on? muutakuin että iS on 30hummaa tehokkaampi.. olisi tuollainen tarkoitus hankkia tässä kesän jälkeen.
  • -kiki-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1160
    • Hämeenkyrö

    #2
    is on 16 valve
    F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

    Comment

    • Max
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2003
      • 994
      • Kotona

      #3
      iS:ssä on takana ainaski jarrulevyt, kun ilmeisesti kaikissa 318i:ssä on takana rumpujarrut. Ei tuu nyt mitään muuta mieleen :roll:

      Comment

      • wj
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 3253
        • Järvenpää

        #4
        Is:ssä on vakiona kontinpäällä se lippa
        - 2006 Mustang cabriolet
        - Sleekcraft Enforcer 28'

        Comment

        • mekstrm
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2003
          • 836
          • Vantaa

          #5
          Originally posted by Max
          iS:ssä on takana ainaski jarrulevyt, kun ilmeisesti kaikissa 318i:ssä on takana rumpujarrut. Ei tuu nyt mitään muuta mieleen :roll:
          Paitsi farkussa levyt....
          Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04

          Comment

          • 518i 86
            Bimmer Rookie
            • Mar 2004
            • 126

            #6
            Is sen verran tehokkaampi että huomaa perstuntumalta

            Comment

            • Dualfun
              Moderator
              • Jan 2003
              • 17836
              • PKS

              #7
              Originally posted by -kiki-
              is on 16 valve
              Siinähän se tulikin, eli suurin ero on takuulla kone. iS:ssä on aivan eri pata kuin perusvehkeessä.
              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
              E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic

              E28 ///M535i '87 zinnoberrot

              ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
              ½ E36
              ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
              Muut talouden vehkeet:
              E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
              Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

              Comment

              • Jeppekoira
                Newbiemmer
                • May 2004
                • 4

                #8
                onkohan tuommoinen vm 92 hintaa ~4000e kannattava ostos saksasta? suomessa hinnat ainakin aikas paljon kallliimmat :shock:

                Comment

                • heinonen85
                  BTCF Member
                  • Jan 2003
                  • 1408
                  • varkaus

                  #9
                  Originally posted by Jeppekoira
                  onkohan tuommoinen vm 92 hintaa ~4000e kannattava ostos saksasta? suomessa hinnat ainakin aikas paljon kallliimmat :shock:
                  Vissiin nyt puhutaan e36:sta :?:
                  **************
                  * TEAM HooCee *
                  **************
                  e39 530d -00 Touring

                  ex:
                  e34 525i -92 Touring
                  e34 525i -90
                  e30 320i -88

                  Comment

                  • Jeppekoira
                    Newbiemmer
                    • May 2004
                    • 4

                    #10
                    Originally posted by heinonen85
                    Originally posted by Jeppekoira
                    onkohan tuommoinen vm 92 hintaa ~4000e kannattava ostos saksasta? suomessa hinnat ainakin aikas paljon kallliimmat :shock:
                    Vissiin nyt puhutaan e36:sta :?:
                    jeah

                    Comment

                    • bmw318is
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2004
                      • 135

                      #11
                      Jos auto on hyvässä kunnossa niin ei siinä mitään..4000e on just 92vm:stä saksassa semmonen "vakio" mitä niistä pyydetään. Veroineen ja kaikkineen se olis varmaan alle 10 000e auto.
                      (Älä kuitenkaan osta "ensimmäistä" joka houkuttelee) - paitsi jos on hyvä yksilö..
                      328i e46

                      Comment

                      • BMW
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2004
                        • 3822
                        • California

                        #12
                        Originally posted by bmw318is
                        Jos auto on hyvässä kunnossa niin ei siinä mitään..4000e on just 92vm:stä saksassa semmonen "vakio" mitä niistä pyydetään. Veroineen ja kaikkineen se olis varmaan alle 10 000e auto.
                        (Älä kuitenkaan osta "ensimmäistä" joka houkuttelee) - paitsi jos on hyvä yksilö..
                        Mun mielestä se on melkein tonnin vähemmän. Näyttäis löytyvän 3K hienoja pelejä. Tolla 4K saa vähintään 320 hyvän pelin :?
                        P
                        R
                        N
                        D

                        Comment

                        • bmw318is
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2004
                          • 135

                          #13
                          Joo aika kuluu ja hinnat tippuu.. Kyllä 318is:ää saa 3000 saksasta hyviäkin mutta joku semmonen 3500 varmaan ainakin varmaan saa maksaa et on kans hyvä..
                          328i e46

                          Comment

                          • zeizei
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2004
                            • 147
                            • Oulu

                            #14
                            E30 iS:ssä ainakin seuraavanlaisia eroja muihin nelareihin verrattuna:
                            -m-technic-alusta (mm. 15mm matalampi)
                            -jarrulevyt edessä ja takana
                            -kallistuksenvakaaja myös takana (kuulunee tuohon alustakohtaan)
                            -hieno, huoltovapaa, tehokas ja kestävä moottori (mm. tuplaketju)
                            -myös pakoputki tehokkaampi (ainakin äänistä päätellen)
                            -korinväriä joka paikassa (ei kromia, peilit värilliset)
                            -se pieni spoileri takana ja myös etuhelmamuovi erilainen
                            -häikäisynestoväritys tuulilasissa
                            -ratissa ja vaihekepissä m-technic-väritys

                            Pidän parhaimpana E30:nä mitä on. Tehokas ja kevyt moottori yhdistettynä E30:n jäljittelemättömiin ajo-ominaisuuksiin.
                            BMW X3 -15
                            BMW 530D -08
                            BMW 320D -99
                            BMW 525TDSA Touring -98
                            BMW 318IS -90

                            Comment

                            • BMW
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2004
                              • 3822
                              • California

                              #15
                              Originally posted by zeizei
                              E30 iS:ssä ainakin seuraavanlaisia eroja muihin nelareihin verrattuna:
                              -m-technic-alusta (mm. 15mm matalampi)
                              -jarrulevyt edessä ja takana
                              -kallistuksenvakaaja myös takana (kuulunee tuohon alustakohtaan)
                              -hieno, huoltovapaa, tehokas ja kestävä moottori (mm. tuplaketju)
                              -myös pakoputki tehokkaampi (ainakin äänistä päätellen)
                              -korinväriä joka paikassa (ei kromia, peilit värilliset)
                              -se pieni spoileri takana ja myös etuhelmamuovi erilainen
                              -häikäisynestoväritys tuulilasissa
                              -ratissa ja vaihekepissä m-technic-väritys

                              Pidän parhaimpana E30:nä mitä on. Tehokas ja kevyt moottori yhdistettynä E30:n jäljittelemättömiin ajo-ominaisuuksiin.
                              Onhan toi mun ymmärtääkseni aika arvostettu kärry. Toi Bmw magazine (vai mikä onkaan) on arvostellu 1-5 kaikki Bmw mallit mitä on tehty. E 30 318IS sai 4 tähteä!!! Paremmin kuin 325.

                              Mut mua kiinnostais toi sama E36 Coupe mallina. Olisko siitä tarkempaa tietoa?
                              P
                              R
                              N
                              D

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎