Eli mitä eroa tuommoisilla vehkeillä on? muutakuin että iS on 30hummaa tehokkaampi.. olisi tuollainen tarkoitus hankkia tässä kesän jälkeen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318iS vs 318i
Collapse
X
-
Originally posted by MaxiS:ssä on takana ainaski jarrulevyt, kun ilmeisesti kaikissa 318i:ssä on takana rumpujarrut. Ei tuu nyt mitään muuta mieleen :roll:Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-is on 16 valveE90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Jeppekoiraonkohan tuommoinen vm 92 hintaa ~4000e kannattava ostos saksasta? suomessa hinnat ainakin aikas paljon kallliimmat :shock:**************
* TEAM HooCee *
**************
e39 530d -00 Touring
ex:
e34 525i -92 Touring
e34 525i -90
e30 320i -88
Comment
-
-
Originally posted by bmw318isJos auto on hyvässä kunnossa niin ei siinä mitään..4000e on just 92vm:stä saksassa semmonen "vakio" mitä niistä pyydetään. Veroineen ja kaikkineen se olis varmaan alle 10 000e auto.
(Älä kuitenkaan osta "ensimmäistä" joka houkuttelee) - paitsi jos on hyvä yksilö..
Comment
-
-
E30 iS:ssä ainakin seuraavanlaisia eroja muihin nelareihin verrattuna:
-m-technic-alusta (mm. 15mm matalampi)
-jarrulevyt edessä ja takana
-kallistuksenvakaaja myös takana (kuulunee tuohon alustakohtaan)
-hieno, huoltovapaa, tehokas ja kestävä moottori (mm. tuplaketju)
-myös pakoputki tehokkaampi (ainakin äänistä päätellen)
-korinväriä joka paikassa (ei kromia, peilit värilliset)
-se pieni spoileri takana ja myös etuhelmamuovi erilainen
-häikäisynestoväritys tuulilasissa
-ratissa ja vaihekepissä m-technic-väritys
Pidän parhaimpana E30:nä mitä on. Tehokas ja kevyt moottori yhdistettynä E30:n jäljittelemättömiin ajo-ominaisuuksiin.BMW X3 -15
BMW 530D -08
BMW 320D -99
BMW 525TDSA Touring -98
BMW 318IS -90
Comment
-
-
Originally posted by zeizeiE30 iS:ssä ainakin seuraavanlaisia eroja muihin nelareihin verrattuna:
-m-technic-alusta (mm. 15mm matalampi)
-jarrulevyt edessä ja takana
-kallistuksenvakaaja myös takana (kuulunee tuohon alustakohtaan)
-hieno, huoltovapaa, tehokas ja kestävä moottori (mm. tuplaketju)
-myös pakoputki tehokkaampi (ainakin äänistä päätellen)
-korinväriä joka paikassa (ei kromia, peilit värilliset)
-se pieni spoileri takana ja myös etuhelmamuovi erilainen
-häikäisynestoväritys tuulilasissa
-ratissa ja vaihekepissä m-technic-väritys
Pidän parhaimpana E30:nä mitä on. Tehokas ja kevyt moottori yhdistettynä E30:n jäljittelemättömiin ajo-ominaisuuksiin.
Mut mua kiinnostais toi sama E36 Coupe mallina. Olisko siitä tarkempaa tietoa?
Comment
-
Comment