Niin ois sellane tuossa e30:ssa 320:ssä probleema että kun ajaa normaalisti, niin sit yhtäkkiä tökkää kampe niin että on otta lasissa välittömästi..siitä hassu että auto ei kuitenkaan sammu mutta se tekee sen että ei anna nostaa kierroksia kuin 1500RPM:n!!!! Tyhjäkäynti on normaali ja vedot ovat samanlaiset kuin ennenkin sillä kapeahkolla kierrosalueella 800-1500 jolla pääsee juuri ja juuri 40km/h..ja toisinaan pelaa taas kuin ajatus, kuitenkin pelko takaraivossa että tulee rupi nokkaan TAAS!!!! Ja konehan on se M20B20..oiskoha ilmamäärämittari tulossa tiensä päähän..sytkä puoli tarkistettu ja eihän se kävisi/vetäisi tasaisesti jos sytkässä ois häikkää..vuosimalli -83..auttakee!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320 tökkii..pikaista apua kaivataan
Collapse
X
-
320 tökkii..pikaista apua kaivataan
projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"Tags: None
-
-
minulla vähän samantyylistä vikaa... 320 e36.. tyhjäkäynnillä kierrokset tippuu omia aikojaan ja sit taas "hörähtää" normaaliin.. joskus kun lähtee risteyksistä niin hyytyy yht äkkiä!! kestää noin sekunnin ja sit pelaa taas ku ei mitään... ei oo ku kerran sammunu ja virrat kuitenki kestää kokoajan päällä-- dont know what to do??--320 E46 -00--
"Surraan vasta huomenna", sanoi kärpänen ja lähti kävellen kotiin
Comment
-
-
Bensansuodattimen väliaikainen poisto ei vaikuttanut asiaan..siis se tekee tuon lämpimänä..oisko puolassa mahdollisesti vika???projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
tutulla oli ollu samanlainen ongelma ja vika oli ollu palikassa (mikä lie nimeltään) mikä on ensimmäisenä vastassa ku lähetään ilmanputsarilta eteenpäin... eikö lie joku ilmaseoksen säätäjä... niin oli ollu siinä kosteutta.. se oli lonkotellu sen kannen varovasti auki ja kuivaillu hiustenkuivaajalla ja taisi sanoa vielä säätäneensä tyhjäkäyntiä samaisesta boksista.. sit oli lyöny sikafleksillä kannen takasi paikalleen ja pelittää.. siitä en sit tiiä onko vika siinä, ku en oo vielä kerenny omaan kokeila mut saa nähdä :idea:--320 E46 -00--
"Surraan vasta huomenna", sanoi kärpänen ja lähti kävellen kotiin
Comment
-
-
Originally posted by miinustutulla oli ollu samanlainen ongelma ja vika oli ollu palikassa (mikä lie nimeltään) mikä on ensimmäisenä vastassa ku lähetään ilmanputsarilta eteenpäin... eikö lie joku ilmaseoksen säätäjä... niin oli ollu siinä kosteutta.. se oli lonkotellu sen kannen varovasti auki ja kuivaillu hiustenkuivaajalla ja taisi sanoa vielä säätäneensä tyhjäkäyntiä samaisesta boksista.. sit oli lyöny sikafleksillä kannen takasi paikalleen ja pelittää.. siitä en sit tiiä onko vika siinä, ku en oo vielä kerenny omaan kokeila mut saa nähdä :idea:
Comment
-
-
Ehkä se nyt kuitenkin kannattaa 285:llä egellä avata ja tsekata. Potikan pintaa piirtävä kärki kannattaa koettaa vääntää/säätää aavistuksen eri uralle jos ei puhdistuksella tokene. Perus vikojahan nämä, mutta yleensä pikku säädöllä pelastettavissa vielä 5-10vuodeksi eteenpäin. Näitähän vaihdellaan Suomessa turhaan varmasti tuhansia(siis muihinkin L-jettiä käyttäviin merkkeihin). Aika harvoin näitä kuitenkaan tulee vastaan jotka eivät olisi pelastettavissa pienellä "virityksellä".
Comment
-
-
Hmm..Pitääpä aukaista ja puhdistaa. Meno tosiaan tökkää kuin tiiliseinään tuon kierrosalueen yli menevällä osalla. Nyt se tekee jo sitä kylmänäkin mutta raotetaan jälleen tätä legendaarista "aivoboxia" ja pidetään toivoa yllä edelleen että selviydymme bimmerfestiin :roll: .projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
Tuossa tuli taas puoli päivää ällisteltyä tuon bimmerin kimpussa mittari kädessä..ilmamäärämittari näyttäisi pelaavan mutta tuli tuossa ensimmäisenä sellainen mieleen, että voisiko siitä ollu menny se kaasuläpän asentokytkin??? Se passaisi ainakin tuohon kierrosalueen rajoittamiseen eli pelkkä "tyhjäkäyntipuoli" olisi käytössä..tuossa kyseisessä kytkimessä toinen napapari antoi tasaisesti nousevia lukemia kunnes "leikkasi" ne ja toinen napapari antoi vain tasaluvun vaikka kuinka aukaisit läppää..onko kellään ollu kyseisessä kytkimessä häikkää??? Ehdotuksia vian korjaamiseksi otetaan vastaan...projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
Wuhuu!! Joo eli vaihdoin tuon koko kaasuläppärungon kaikkineen ja pelittää taas. Melkein paremmin kuin ennen. Kiitän kaikkia tänne kirjottaneille mielenkiinnosta. Ja nyt :juo :juo :juoprojekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
Comment