Ei ainakaan syksyllä ollut mitään ongelmia päästöjen kanssa, vaikka olin ajanut sitä ennen kyseisellä autolla 8 kk Venäjän bensalla. Jos nyt joskus sattuu katit menemään ei se paljoo kirpase. Säästää kuitenkin sen verran paljon vuositasolla, kun kilometrejä tulee vuodessa n.35 000.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Venäläinen polttoaine
Collapse
X
-
Käyttöautona on ruisku-katalysaattori corolla ja ihan hyvin tuo potkii venäläisellä. Oktaanina menee 92 (toyotan vaatimus kyseiseen 91 tai korkeampi) ja ei tuossa isompia ongelmia ole ollut. Paikalliset koneistamot väittävät bensan karstoittavan konetta enemmän mutta itse en osaa sanoa siitä enempää. Kone ollut auki kaksi kertaa 200 000km mennessä mutta kun ei ole mihin verrata sitä karstan määrää niin hankala todeta ed. väitettä.
Comment
-
-
Luitteko muuten ton Kouvolan sanomien artikkelin? Siinä puhuttiin, että lambdatunnistimia on karstoittunut tulppien tapaan. Mites pystyykö sen karstan poistamaan siitä lambdasta jollakin tavoin?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by JusabaNiin ajattelinkin että niissä mahda kovin paljon eroja olla.. Se vaan että venäjän bensassa on sitä rikkiä, ku vaihtaa tulpat niin ovat menneeet punertaviksi.. Isä käyttää myös diesel mersussaan venäläistä dieseliä.. Talvella on sekaan kuulema kesälaatua kun meinaa hyytyä polttoaine.. Ja kannattaa kuulema laittaa vähä 2T öljyä dieselin sekaan.. Mutta nyt voi ainakin hyvillä mielin tankata venäläistä..Kiitos kaikille vastauksista..
Se punertaminen johtuu kylläkin lyijystä.....VW sharan 1,8T
e30 318i 4d -89 projekti
e30 320i 4d -89 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Venäläinen polttoaine
Joo elikkäs, kun nyt on nuo bensojen hinnat on vieläkin niin korkealla, täällä 95e 1.3€ litra.. Venäjällä 95 0.5€ litra.. Tässä alkanu miettimään kun täällä itärajanlähistöllä asun, että kannattaako noita käyttäävoi olla että venttiilit alkaa huutaa leipää
tosin jos kenelläkään kokemuksia niin kirjottakoon tänne.. ainakin yks tuttu sillä 300 sarjalainen 03 ja käy sieltä venäjältä bensaa.. ja kuitenkin tarkka siitä että mitä osia/öljyjä jne koneeseen työntää.. Ja venäjältähän saa tuoda täyden tankin omassa 60l ja +10l kanisterissa. Jos ei oo muuta asiaa sitten kun haukkuu köyhäks niin jättäkää kirjottamatta.. Ihan käytännön kannalta ajattelin että miten iso säästö siinä periaatteessa tulis, paitsi tietysti koneremppa
Tosin kun oman perheen yrityksenkäytössä on kuormaauto, niin tulee ainakin dieseliä käytyä sieltä hakemassa.... Kulutus n. 30l/100km... ainakin säästöö tulee. Ja auto on kuitenkin jo niin vanha että ei mitään väliä. Mutta se sikseen
Kun tuskin se 95 siellä ihan sitä samaa tavaraa on mitä suomessa.
Comment
-
-
^^^^^^Nimenomaan!! hae kunnon asemanlta eikä mistää zilin lavalta niin säästyt paljolta =)E39 535iA ´97 "PanzerWagen"
Volvo V70 D5 -05 "miten mä tähän sotkeuduin??"-malli
ex- E36 328i ´91 Touring
ex- E34 535i ´90 "Kehäraakki",
ex- E39 535iA ´98
ex- E32 735i ´89
Mitäpä tässä, eipä tässä mittään, hyviä hommia...
->Työ on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä<-
"Vahingonilo on paras ilo, ei tippaakaan kateutta"
Comment
-
-
Täällä ainakin faktatietoa venäläisestä diisselistä jo hieman pitemmältä ajalta. Toimii normaalisti ainakin hieman vanhemmassa diisseliautossa, mutta haisee hieman erillaiselle kuin suominafta.. Tiedä sitten onko uusissa autoissa tarkemmat systeemit että hajoo vehkeet kun ajaa tollasella tavaralla.I Believed I Would Die.
Comment
-
-
Esim. Reginan huoltoasemalla on hyvä bensa... Serkun tuttu on töissä suomen tullissa ja sanoi, että reginan bensan laatu on testattu.. Siinä on vähän enemmän rikkiä, kuin Suomi bensassa, joten tulpat on vaihettava vähä aikaisemmin.. Siinä säästää älyttömän rahan..MB
EX:2xE28, 4xE30, 6xE36, 2xE46, 1xE90, 1xE82
Comment
-
Comment