Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yyber kirkkaat annelinsilmät?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TJJ
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2003
    • 7591
    • Jyväskylä

Originally posted by jmp2002
    Et haluaisi laittaa kuvaa noilla 5w ledeillä??
    Voi olla vaikea saada esille noiden ero verrattuna tuohon jartsa02:n hämärässä otettuun kuvaan, pitäisi olla autot rinnakkain. Olisi pitänyt kuvata kun testivaiheessa oli toinen 3W ja toinen 5W.

Tuossa muuten on jotain japsien 5W kuvia:

Ja taitaa ne kovasti tuosta keskustellakin, tuolla saa jonkinlaisen käännöksen:
    E39 528iA

Comment

• jmp2002
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 5727
      • Rovaniemi

Tuliskohan noista kirkkaammat kun laittaisi pienemmät vastukset, kun ei mulla ole noin kirkkaat 3w ledit, mutta sitten mulla hämää se, kun mulla on e30, niin linssi on röpelöinen, mikä syö valoa..

KOhta menee muutenki enkelit uusiks..
      E30 325i Touring -89
      E30 325i touring -88 m50tbo
      G20 330e M-Sport -20

Comment

• jartsa02
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 1131
        • Helsinki

Kyllähän niistä kirkkaammat tulee, kun pienentää etuvastusta. Riippuu tietysti vähän siitä mitkä vastukset sulla nyt siellä on, että onko varaa pienentää niitä ettei virta kasva liian suureksi.

Mäkin noita 5 wattisia joskus mietin, mutta ne on kyllä turhan kalliit jo tohon juttuun. Sen kanssa oon noissa huomannut, että ledin etäisyydellä ja suuntauksella on suuri merkitys kirkkauteen ja mä yhessä vaiheessa kokeilin myös tollasta collimator-linssiä, mutta totesin että näillä heijastinsuppiloilla on selvästi kirkkaammat kuin noilla linsseillä.
        BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

Comment

• jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

Mulla on... Tehovastus 15 ohm 50W 2kpl 60-672-76
          elfasta ostetut..

MItenhän sitten onnistuukohan noiden valokuitu putkien lyhentäminen mitentään??, kun ne on törkeen pitkät ja aika hankala saada siistististi e30 konehuoneeseen.. Ja pitäis saada silleen, että ne ei näkyis..
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

Comment

• TJJ
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2003
            • 7591
            • Jyväskylä

Originally posted by jartsa02
            ja mä yhessä vaiheessa kokeilin myös tollasta collimator-linssiä, mutta totesin että näillä heijastinsuppiloilla on selvästi kirkkaammat kuin noilla linsseillä.
            Minun kokeissa kirkkaus angel eyes käytössä oli sama tai ei eroa ainakaan helposti huomannut. Mutta irrallisena testattuna collimator keskitti valon paljon terävämmin yhdeksi pisteeksi eikä sillä jäänyt valon keskelle tummaa kohtaa, myös valon kirkkaus keskipisteessä on selvästi suurempi kuin normaalilla heijastimella joka valaisee paljon laajemman alueen. Mutta tuon ilmiön näkeminen angel eyes käytössä voi olla vaikeaa/mahdotonta koska ledi kuitenkin on niin lähellä kuitua.
            E39 528iA

Comment

• sand
              Bimmer Rookie
              • Aug 2004
              • 155
              • palokka

Originally posted by TJJ
              Mutta tuo jenkkiviritys on vielä selvästi kirkkaampi ja luulenkin, että se on tehty kylmäkatodiputkella...
              Tässä kaveri on virittänyt CCFL:t facelift umpioihin:

Comment

• TJJ
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 7591
                • Jyväskylä

Originally posted by sand
                Tässä kaveri on virittänyt CCFL:t facelift umpioihin:
                http://s7.invisionfree.com/evilbmw/i...?showtopic=130
                Muutama kommentti: ei niitä umpion muoviklipsuja tarvitse/kannata Dremelillä katkoa eikä ne automaattisesti hajoa. Umpion tiivistäminen on tosi tökerösti tehty, kirkasta silikonia ja todella reilusti :-( Ja sitten: minusta nuo valokehät näyttää liian paksuilta/valaisee liikaa umpiota mutta voi olla, että kamera hiukan sotkee.
                E39 528iA

Comment

• reddewil
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 3015
                  • West Coast

Originally posted by TJJ
                  Muutama kommentti: ei niitä umpion muoviklipsuja tarvitse/kannata Dremelillä katkoa eikä ne automaattisesti hajoa. Umpion tiivistäminen on tosi tökerösti tehty, kirkasta silikonia ja todella reilusti :-( Ja sitten: minusta nuo valokehät näyttää liian paksuilta/valaisee liikaa umpiota mutta voi olla, että kamera hiukan sotkee.
                  Joo kamera pissii ton "paksuuden" eli kai ne ihan hyvät on... mut hei haloo, toi saniteettisilikoni

Muuten ihan pätevä upgrade.
                  ...

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎