Pumppu ulvoo aikaslailla,vaikuttaako öljy,sisällä shellin atf:t ent.omistaja laittanu.auto ollu mulla 2 viikkoa.Vuotaaki vähän mutta en tiedä mistä.ja auto on 528i vm.1996(tuontitavara)Mitä tehtävissä ja onko vika yleinen kyseisessä mallissa.(pikaista apua kaivataan,kuulosuojaimet ei kuulu bemariin)
ohj. tehostin ulvoo?
Collapse
X
-
jep, öljyä liian vähän tai väärän tyyppistä.. Kannattaa tarkistaa öljyn väri ennen ku täytät säiliötä.. Jos menee punaiset ja vihreet öljytyypit sekaisin, ne sakkaantuu ja sit viimeistään pamahtaa tehostin.. :roll:
Omassa tiputti hieman säiliön juuresta.. Eli uusi letku tai kiristin...Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
Comment
-
-
Sama vaiva näköjään uudemmissakin malleissa. E23:ssa ulvonnan aiheuttaa a) liian vähän öljyä tai b) väärä öljytyyppi. Yleensä ei mikään muu (viallinen pumppu tms.).
Tarkista ensin öljytaso, että sitä on riittävästi. E23:ssa pitää jarrua pumpata ensin n. 20 kertaa, jotta saadaan "jarrupommi" tyhjäksi. Miten lienee uudemmissa(?).
Jos taso on OK tai öljynlisäys eii auta. Vaihda koko öljyt, mutta vain BMW:n suosittelemaa tyyppiä. Vaikka maksaisi mitä / litra, se on halpa hinta sille nöyryytykselle ja häpeälle kun auto ulisee ydinkeskustassa.
Nimimerkillä "Kokemusta on, kaupunki TÄYNNÄ väkeä ja KAIKKI tuijottivat minua."
Comment
-
-
oman e30 kohdalla aikanaan huomasin että säiliössä ei tarvitse edes olla kovin paljon vajausta kun se jo rupeaa pitää ääntä.Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
Comment
-
Comment