memebuy23buy

Eta-mallin tunnistaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Anttiha
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 138
    • Tampere

    #16
    mitäs tällaisilla koodeilla selviäis?
    1 5 M 83
    ja BMW 1 278 921.
    löytyivät imusarjan alta eta koneesta

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #17
      Originally posted by Anttiha
      mitäs tällaisilla koodeilla selviäis?
      1 5 M 83
      ja BMW 1 278 921.
      löytyivät imusarjan alta eta koneesta
      Ei mitään.
      Se lohkonnumero on edelleenkin ihan siellä lohkon alareunassa, heti öljypohjan ja lohkon saumassa, 2-pytyn kohdalla.
      Tuo mainitsemasi numero 1 278 921 löytyy KESKELTÄ lohkoa, heti kannen alta ja on jokaikisessä 84-porauksella olevassa lohkossa sama numero.
      Katse alaviistoon vasemmalle, niin alkaa se oikea numerokin löytyä.
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      • Anttiha
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 138
        • Tampere

        #18
        niinhän se löyty siitä keskeltä,en ollu ihan varma mistä niitä numeroita haetaan...
        katsotaan uudestaan ja kysytään uudestaan sit

        Comment

        • Anttiha
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 138
          • Tampere

          #19
          ja sieltä alareunasta se sitten löyty,ehkä..
          eli,27 DL A
          1065149
          paskaa oli että voi olla joku kirjain väärinkin

          nii tais ollakkin 27 6E A

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #20
            Originally posted by Anttiha
            ja sieltä alareunasta se sitten löyty,ehkä..
            eli,27 DL A
            1065149
            paskaa oli että voi olla joku kirjain väärinkin

            nii tais ollakkin 27 6E A
            27 6E A = Ilman katalysaattoria.
            1065149 = 525eA 1984
            Last edited by T3; 06-01-2006, 15:17.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • Anttiha
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 138
              • Tampere

              #21
              aika lähelle meni.kone on 528 e28sta,1983 oli papereissa.
              mites ne puristukset sitten vielä?saako selville?

              mielenkiinnosta vielä mitä tästä irtoaa,20 6K A
              24204712

              Comment

              • T3
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 8530
                • Karhe

                #22
                HÄ!!!

                1065149 on jokaikisen valmistenumeroluettolen (jota minulta löytyy) mukaan 525eA -84

                Jos taas tuo autosi on ns. jenkkiversio, niin siellähän on aina tapana suurennella kaikkea. 525e on jenkkimarkkinoilla ollut 528e.
                Sitäpaitsi, tuolla valmistenumerolla oleva auto on lähtenyt tehtaan tuotantolinjalta välillä 12/83-9/84, joten sen on pakko olla MODEL-84.
                Vaikka se olisikin rekisteröity jo -83vuoden lopulla, niin se ei kuitenkaan MODEL-84:stä muuksi muutu.

                Lisäksi, konehan on saattanut vaihtua jo tuohonkin autoon.
                Onko alustanumeron 7-viimeistä numeroa samat, kuin tuo 1065149?
                .

                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                Comment

                • Anttiha
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 138
                  • Tampere

                  #23
                  auto oli tuotu joskus vuosia sitten ruotsista.rungosta ei oo enää mitään tietoa mutta 528 siellä luki.itsellä se oli varaosina ja koneen takia.
                  kerro nyt vaan ne puristukset

                  Comment

                  • T3
                    BTCF Member
                    • Oct 2003
                    • 8530
                    • Karhe

                    #24
                    On 11:1
                    .

                    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                    Comment

                    • Anttiha
                      BTCF Member
                      • Oct 2004
                      • 138
                      • Tampere

                      #25
                      kiitos paljon tiedoista.
                      mistä kaikkialta tällaisia tietoja näkee tai esim t3 katsot?ihan etk?on mukava tietää kaikkia nippelitietoja,noin yleisesti omasta autosta tai epämäärisestä projektista

                      Comment

                      • T3
                        BTCF Member
                        • Oct 2003
                        • 8530
                        • Karhe

                        #26
                        Äsh, mä mitää tiedä. Mä vedän nää hatusta
                        .

                        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                        Comment

                        • vexu524tdic
                          BTCF Member
                          • Jan 2004
                          • 783
                          • Gallia = Kinnula

                          #27
                          Originally posted by T3
                          Äsh, mä mitää tiedä. Mä vedän nää hatusta

                          Mutta siinä hatussa on vuosikymmenten kokemus...
                          e70 X5 3.0sd -08
                          f30 320i xdrive -16
                          e30 325i Cabriolet -88 M52b28
                          e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
                          e30 316 -88 2,2TIC M10
                          e21 323i -81 ruostekasa...

                          Comment

                          • JuhKu
                            Bimmer Fanatic
                            • Apr 2003
                            • 227
                            • Etelä-pohjanmaa

                            #28
                            Noniin..

                            ..kiinnostuksen kohteena ollut auto menikin sitten sivusuun..Eli ne moottorinumerot jäi selvittämättä, kun joku ehti ostaa auton..plääh:(
                            Tämän eta-mallin tunnistus loppuikin sitten tähän.

                            T:Juha
                            - A professional painter DOES NOT get "RUNS"--They are called "FLOW CHECKS." -

                            Comment

                            Working...
                            X