mitäs tällaisilla koodeilla selviäis?
1 5 M 83
ja BMW 1 278 921.
löytyivät imusarjan alta eta koneesta
Ei mitään.
Se lohkonnumero on edelleenkin ihan siellä lohkon alareunassa, heti öljypohjan ja lohkon saumassa, 2-pytyn kohdalla.
Tuo mainitsemasi numero 1 278 921 löytyy KESKELTÄ lohkoa, heti kannen alta ja on jokaikisessä 84-porauksella olevassa lohkossa sama numero.
Katse alaviistoon vasemmalle, niin alkaa se oikea numerokin löytyä.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
1065149 on jokaikisen valmistenumeroluettolen (jota minulta löytyy) mukaan 525eA -84
Jos taas tuo autosi on ns. jenkkiversio, niin siellähän on aina tapana suurennella kaikkea. 525e on jenkkimarkkinoilla ollut 528e.
Sitäpaitsi, tuolla valmistenumerolla oleva auto on lähtenyt tehtaan tuotantolinjalta välillä 12/83-9/84, joten sen on pakko olla MODEL-84.
Vaikka se olisikin rekisteröity jo -83vuoden lopulla, niin se ei kuitenkaan MODEL-84:stä muuksi muutu.
Lisäksi, konehan on saattanut vaihtua jo tuohonkin autoon.
Onko alustanumeron 7-viimeistä numeroa samat, kuin tuo 1065149?
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
auto oli tuotu joskus vuosia sitten ruotsista.rungosta ei oo enää mitään tietoa mutta 528 siellä luki.itsellä se oli varaosina ja koneen takia.
kerro nyt vaan ne puristukset
kiitos paljon tiedoista.
mistä kaikkialta tällaisia tietoja näkee tai esim t3 katsot?ihan etk?on mukava tietää kaikkia nippelitietoja,noin yleisesti omasta autosta tai epämäärisestä projektista
..kiinnostuksen kohteena ollut auto menikin sitten sivusuun..Eli ne moottorinumerot jäi selvittämättä, kun joku ehti ostaa auton..plääh:(
Tämän eta-mallin tunnistus loppuikin sitten tähän.
T:Juha
- A professional painter DOES NOT get "RUNS"--They are called "FLOW CHECKS." -
Comment