Eli missä hinnoissa liikkuu 325 moottorit ? ja mitä vois pyytää 318iS koneesta jos sen sais hävitettyä...?! Kyseessä e36. Tehoa kaivataan.. nälkä kasvaa syödessä..!!
Taas kerran tulee mieleen, että kannattaako päivittää?
Joutuu muuttamaan koneen, laatikon, kardaanin, perän, jarrut ym...
Ja tuloksena on taas ns. PROSENTTI POMMI!
Ja kun e36 318iS ja e36 325i ei edes paljon hinnaltaan eroa!
Jos kuitenkin on pakko päästä rakentamaan, niin suosittelisin ostamaan kokonaisen e36 325i:n, joko kolari- tai muuten paperittoman/taxfree auton!
Ihan samaa mieltä muitten vastaajien kanssa.. Ne tekniikanvaihto romut on niin hankala myydä eteenpäin, varsinkin kun alkuperäisiä E36 325 on tarjolla vaikka millä mitalla.. IS:stä saat varmasti ihan hyvän hinnan jos vaan on asiallisessa kunnossa..
Niin siis orggis 318is:stä saa kyllä paremman hinnan kuin 325/45%:n "prosenttipommista". Ei järjen häivääkään ko."projektissa" varsinkaan kun e36 ei tästä toimesta oikeastaan parane.
Myy ihmeessä pois se 318 ja osta samalla rahalla 325. Sinun onnesi että näyttäs olevan aivan yliarvostettuja noi 318 sillä ne eivät todellakaan ole mitään sportteja vaikka niin moni luulee. Varmasti paras 4mukinen vaihtoehto mutta kyllä 6 on aina 6
aivan yliarvostettuja noi 318 sillä ne eivät todellakaan ole mitään sportteja vaikka niin moni luulee. Varmasti paras 4mukinen vaihtoehto mutta kyllä 6 on aina 6
oma mielipiteeni taas on että, kyllä nelisylinterinen on huomattavasti sporttisempi käytökseltään kun 6pyttynen. ainakin jos vertaa 318is ja 325i. molemmat olen omistanut ja 325:n kanssa esim kiihdyttäessä tuntui ettei se malmikasa saa koskaan itseään liikkeelle. tietysti ///M koneet on erikseen.
Pidä se iiässä ja unohda 325!
Nii ja väitän että, peruskuntoisesta iiässästä saa paremman rahan ku peruskuntoisesta tusina kolmekaksfemmasta.
Nämä siis minun mielipiteitäni. Haukkukaan homoksi ja tyhmäksi - ei muutaku pidetään huumori yllä ja lisää paskaa housuun.
No nämä valaisi asiassa..! =) Eli en ainakaa alkaa vaihtelemaan mitää! Kiitoksia "auttajille". Pitää kattoo jos toi tehon nälkä menee ohi tai sitte jos laittaa tohon ihan nelimukiseen jotain palikkaa... hmm...
oma mielipiteeni taas on että, kyllä nelisylinterinen on huomattavasti sporttisempi käytökseltään kun 6pyttynen. ainakin jos vertaa 318is ja 325i. molemmat olen omistanut ja 325:n kanssa esim kiihdyttäessä tuntui ettei se malmikasa saa koskaan itseään liikkeelle. tietysti ///M koneet on erikseen.
Pidä se iiässä ja unohda 325!
Nii ja väitän että, peruskuntoisesta iiässästä saa paremman rahan ku peruskuntoisesta tusina kolmekaksfemmasta.
Nämä siis minun mielipiteitäni. Haukkukaan homoksi ja tyhmäksi - ei muutaku pidetään huumori yllä ja lisää paskaa housuun.
Mun mielipide molempia ajaneenani on, että kyllä 325i:ssa tuntuu sekin voima mitä siinä sattuu olemaan niin yläkierroksillakin paljon ärjymmältä kun 318is:ssä ja näin ollen on minusta sporttisemman oloinen noista kahdesta. Ja tämä on minun mielipide.
Pistä ne tekniikanvaihtoon budjetoidut rahat E30:seen / E21:seen tjms niin saat sitä tehoa Ei tohon iS:ään kannata alkaa konetta vaihtamaan, taitaa olla turbotus / remmitys sen verta kallista (pussitesti) että kannattaa mieluummin ostaa vanhempi vehje josta alkaa tehoa repimään.
Comment