Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 kone

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomiy
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 77
    • Vantaa

    325 kone

    Eli missä hinnoissa liikkuu 325 moottorit ? ja mitä vois pyytää 318iS koneesta jos sen sais hävitettyä...?! Kyseessä e36. Tehoa kaivataan.. nälkä kasvaa syödessä..!!
    sigpic
    520 e12 -78
    318iS e36 -93
    318i e30 -88
    520i e34 -90
    525iA e34 -92
    728iA e38 -97
    530dA e39 -01
    530dA m-sport touring e39 -02
    530dA m-sport touring e61 -08
    116i e87 -10
    530dA x-drive touring f11 -11
    X5 eDrive40 f15 -16
  • mika68
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1966
    • ......

    #2
    Taas kerran tulee mieleen, että kannattaako päivittää?
    Joutuu muuttamaan koneen, laatikon, kardaanin, perän, jarrut ym...
    Ja tuloksena on taas ns. PROSENTTI POMMI!
    Ja kun e36 318iS ja e36 325i ei edes paljon hinnaltaan eroa!
    Jos kuitenkin on pakko päästä rakentamaan, niin suosittelisin ostamaan kokonaisen e36 325i:n, joko kolari- tai muuten paperittoman/taxfree auton!

    Comment

    • alspe
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 3402
      • Tre

      #3
      Siis eikö juuri 318iS ole halutuimpia e36:ia 328i:n kanssa? 140 hp ja kohtuukulutus. Sport-penkit yleensä jne. En itse lähtisi tekemään muutoksia.
      G30 520d xDrive
      EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

      Comment

      • Jusaba
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 613
        • Joensuu

        #4
        Ihan samaa mieltä muitten vastaajien kanssa.. Ne tekniikanvaihto romut on niin hankala myydä eteenpäin, varsinkin kun alkuperäisiä E36 325 on tarjolla vaikka millä mitalla.. IS:stä saat varmasti ihan hyvän hinnan jos vaan on asiallisessa kunnossa..
        MB


        EX:2xE28, 4xE30, 6xE36, 2xE46, 1xE90, 1xE82

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #5
          Niin siis orggis 318is:stä saa kyllä paremman hinnan kuin 325/45%:n "prosenttipommista". Ei järjen häivääkään ko."projektissa" varsinkaan kun e36 ei tästä toimesta oikeastaan parane.

          Comment

          • eeki
            BTCF Member
            • Jul 2003
            • 1966
            • HKI

            #6
            Ei muuta kuin alkuperäinen 325i alle. Varsinkin kun hyvän is:n hinnalla voi saada hyvän 325:n, en miettisi hetkeäkään kumman ottaisin / otin.
            Ducati 998 -02 //

            Comment

            • hawkki
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2004
              • 458
              • Vuosaari

              #7
              Myy ihmeessä pois se 318 ja osta samalla rahalla 325. Sinun onnesi että näyttäs olevan aivan yliarvostettuja noi 318 sillä ne eivät todellakaan ole mitään sportteja vaikka niin moni luulee. Varmasti paras 4mukinen vaihtoehto mutta kyllä 6 on aina 6

              Comment

              • Dr_ink
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2003
                • 402
                • Vantaa

                #8
                Originally posted by hawkki
                aivan yliarvostettuja noi 318 sillä ne eivät todellakaan ole mitään sportteja vaikka niin moni luulee. Varmasti paras 4mukinen vaihtoehto mutta kyllä 6 on aina 6

                oma mielipiteeni taas on että, kyllä nelisylinterinen on huomattavasti sporttisempi käytökseltään kun 6pyttynen. ainakin jos vertaa 318is ja 325i. molemmat olen omistanut ja 325:n kanssa esim kiihdyttäessä tuntui ettei se malmikasa saa koskaan itseään liikkeelle. tietysti ///M koneet on erikseen.

                Pidä se iiässä ja unohda 325!

                Nii ja väitän että, peruskuntoisesta iiässästä saa paremman rahan ku peruskuntoisesta tusina kolmekaksfemmasta.

                Nämä siis minun mielipiteitäni. Haukkukaan homoksi ja tyhmäksi - ei muutaku pidetään huumori yllä ja lisää paskaa housuun.
                - Trying is the first step towards Failure -

                Comment

                • tomiy
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2005
                  • 77
                  • Vantaa

                  #9
                  No nämä valaisi asiassa..! =) Eli en ainakaa alkaa vaihtelemaan mitää! Kiitoksia "auttajille". Pitää kattoo jos toi tehon nälkä menee ohi tai sitte jos laittaa tohon ihan nelimukiseen jotain palikkaa... hmm...
                  sigpic
                  520 e12 -78
                  318iS e36 -93
                  318i e30 -88
                  520i e34 -90
                  525iA e34 -92
                  728iA e38 -97
                  530dA e39 -01
                  530dA m-sport touring e39 -02
                  530dA m-sport touring e61 -08
                  116i e87 -10
                  530dA x-drive touring f11 -11
                  X5 eDrive40 f15 -16

                  Comment

                  • 325i4d
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2004
                    • 170
                    • Haapavesi

                    #10
                    Originally posted by Dr_ink
                    oma mielipiteeni taas on että, kyllä nelisylinterinen on huomattavasti sporttisempi käytökseltään kun 6pyttynen. ainakin jos vertaa 318is ja 325i. molemmat olen omistanut ja 325:n kanssa esim kiihdyttäessä tuntui ettei se malmikasa saa koskaan itseään liikkeelle. tietysti ///M koneet on erikseen.

                    Pidä se iiässä ja unohda 325!

                    Nii ja väitän että, peruskuntoisesta iiässästä saa paremman rahan ku peruskuntoisesta tusina kolmekaksfemmasta.

                    Nämä siis minun mielipiteitäni. Haukkukaan homoksi ja tyhmäksi - ei muutaku pidetään huumori yllä ja lisää paskaa housuun.
                    Mun mielipide molempia ajaneenani on, että kyllä 325i:ssa tuntuu sekin voima mitä siinä sattuu olemaan niin yläkierroksillakin paljon ärjymmältä kun 318is:ssä ja näin ollen on minusta sporttisemman oloinen noista kahdesta. Ja tämä on minun mielipide.

                    Comment

                    • jvakeva
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2433
                      • Kouvola

                      #11
                      144hp?? = haistakaa paska.


                      eihän 140 hepoa tee kun vihaseksi.. vaikkei tuo 190 riitä sekään kun pariksi päiväksi, ja johan sekin tuntuu mopedilta..

                      ja hyvää joulua jokaiselle bemaritontulle.
                      Last edited by jvakeva; 24-12-2005, 12:28.
                      B10 V8 # 108
                      saab r560 8X4

                      Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                      Comment

                      • Jonsku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2002
                        • 4647
                        • Tuusula

                        #12
                        Pistä ne tekniikanvaihtoon budjetoidut rahat E30:seen / E21:seen tjms niin saat sitä tehoa Ei tohon iS:ään kannata alkaa konetta vaihtamaan, taitaa olla turbotus / remmitys sen verta kallista (pussitesti) että kannattaa mieluummin ostaa vanhempi vehje josta alkaa tehoa repimään.
                        ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
                        ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                        ex. Alpina D10 Touring #33/94
                        ... and many more

                        Comment

                        • Dr_ink
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2003
                          • 402
                          • Vantaa

                          #13
                          Originally posted by Jonsku
                          sen verta kallista (pussitesti) että kannattaa mieluummin ostaa vanhempi vehje josta alkaa tehoa repimään.

                          no se "pussitestihän" siinä maksaa jos sen kunnolla tekee...
                          - Trying is the first step towards Failure -

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎