Originally posted by hake
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ja taas tutisee!!!
Collapse
X
-
Originally posted by hakeVielä tuosta tutinasta. Kertokaahan joku tietäjä seuraavasta: Kun eturenkaita koittaa heilutella, (pyörät maassa) niin pitkittäissuunnassa tuntuu reilua liikettä. Muutaman millin liikkuu. Onko alatukivarret vaihtokunnossa vai mikä tuon tekee?
toi kuulostaa etupyöränlaakeri vialt...
eli ei muutaku renkku ilmaa ja pyörität ja kuuntelet et koriseeko... rahisee
tai sit heiluttamalla pystyyn ja poikin...
ja varmatapa saada selville laakeri vika on et jos lonksuaa jokin nii toinen painaa jarrua ja jos lonksuminen loppuu ni o laakeri sökö..
Comment
-
-
Originally posted by hakeAuto oli pajalla lohkolämppärin asennuksessa ja samalla totesivat siellä että alatukivarrethan ne on ihan loppu. Nyt pitäis alkaa palikkaa tilaamaan. Onko ehdotuksia mistä kannattaa tilata? Motonettiä ajattelin. Onko kenelläkään kokemuksia motonetin ko. osista?
Ai, juu, Hemihän heti suuttuu, jos ei osta motonetistä..BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Orggikset taitaa kestää n.20% VÄHEMMÄN kilsoja kuin uuden speksin ns."italianpussiin" pakattu tarvike. Toisaalta jos saat merkittömässä valkoisessa laatikossa, niin se on orggis. Minulle on ihan sama vaikka joku hakisikin Laakkoselta orggislaatikossakin olevat jos vain siltä tuntuu. e46:ssa nuo alatukivarret ovat kuitenkin orggiksina tyyppivikaiset, joten aika älytöntä maksaa x3 tukivarresta joiden tiedetään olevan "tekovikaisia" jo lähtöön.
ps. Vain hakelle: Luota nyt kuitenkin vielä sen verran lisää että haet ne alatukivaret motonetista...
Comment
-
-
"aika älytöntä maksaa x3 tukivarresta joiden tiedetään olevan "tekovikaisia" jo lähtöön."
Tuossa on kyllä ihan hyvä pointti.
"ps. Vain hakelle: Luota nyt kuitenkin vielä sen verran lisää että haet ne alatukivaret motonetista..."
Näin taidan tehdä. Mutta miten on niiden puslien laita. Täytyykö tilata erikseen vai tuleeko mukana? Vai onko ne yleensäkään välttämättä vaihtokunnossa vaikka tukivarret vaihtaisi?
Comment
-
-
Mulla E46 M3:n ratti täristä hiukan aluksi 140 - 160 kmh nopeuksissa ja pian myös jarrutuksissakin ja vika paheni nopeasti. Arvelin että alapallonivelet on paskana (täristys oli tuttua E36 325i Coupesta parin vuoden takaa ja yksi pallonivel oli ollut silloin täysin lopussa) ja vein auton merkkihuoltoon kun olin liikkellä saksassa eikä itse asialle voinut tehdä oikein mitään.
Tuomio oli että alapallonivelet on ok mutta etujarrulevyt on täysin finaalissa (vaikka suomen huolto oli sanonut 2000 km aikaisemmin että kyllä ne riittää seuraavaan huoltoon asti eli noin 25 000 km). Etujarrupalat ja levyt vaihdettiin, tärinä jarrutuksissa katosi kokokaan ja tärinä muutenkin väheni paljon.
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Nyt on sitten alatukivarret ja tukivarsien helat vaihdettu. Tutina hävisi kokonaan. Ainoastaan jarrutettaessa pientä tärinää havaittavissa. Varmaankin sitten levyistä tulee. Mutta se ei kovin häiritsevää ole. Loppujen lopuksi osat tulivat mallia saksalaiset. Päätin kannattaa paikallista ja sieltä sai palikkaa kohtuu hintaan. Alatukivarret kustansivat 340€ ja helasarja 109€, jotka nekin saksalaiset. Tukivarsista oli jotain rälläköity pois. Eli varmaankin alkuperäiset olivat. Vaihtokaan ei hirveitä kustantanut kun tuommosella pajalla teetätin työn.
Kertokaahan onko syytä käydä aurauskulmia tarkastamassa vai vaikuttaako tuo mitenkään aurauksiin?
Comment
-
Comment