Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorin irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tarute
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 345
    • Jyväskylä

    Moottorin irroitus

    Onko kauhee homma nostaa moottori pois. Ja tarviiko laatikkoo ottaa pois vai voiko jättää auton alle?
    Last edited by Tarute; 03-01-2006, 21:43.
    340KW/600NM
  • Rolli
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1067
    • Kausala city

    #2
    Kerrotko viel mikä auto?
    Mutta jos vanhempi auto niin ei järin suuri operaatio ole irroittaa moottoria.
    Vaihteiston voi jättää auton alle. mutta itse olen aina nähnyt helpommaksi nostaa vaihteiston kanssa sen.
    Helpompi laittaa takaisin kun vaihteisto on jo kiinni koneessa.
    Last edited by Rolli; 03-01-2006, 21:40.
    E34 530d -94 M-Sport

    Comment

    • anza(kla)
      Bimmer Fanatic
      • May 2004
      • 969
      • kokkola

      #3
      kertoisitko autostasi vähä enemmä,ni osais ehkä joku vastata...

      Comment

      • Tarute
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2005
        • 345
        • Jyväskylä

        #4
        Elikkäs e30 ja moottorina hartge 2.6
        340KW/600NM

        Comment

        • VNT
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 1410
          • Tuusula

          #5
          Parissa tunnissa nousee moottori vaihteistoineen pois e30 korista.

          Last edited by VNT; 03-01-2006, 21:44.
          -ALPINA B10 4.6 V8 E39-

          Comment

          • Tarute
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2005
            • 345
            • Jyväskylä

            #6
            Eiks tolle ruiskun boxsin johoille ole lähempänä liitintä.?
            340KW/600NM

            Comment

            • VNT
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2002
              • 1410
              • Tuusula

              #7
              Originally posted by Tarute
              Eiks tolle ruiskun boxsin johoille ole lähempänä liitintä.?
              Ei ole muuta liitintä kun boksin kylkeen tuleva.
              -ALPINA B10 4.6 V8 E39-

              Comment

              • Tzeimi
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2004
                • 2069
                • Banshee - Jyväskylä

                #8
                Ilman laatikkoa tulee/menee ilman konepellin irroitusta M10 ja M20 moottorit E30:iin ja E21 ja 02 autoihin M10 koneet (M20:sta ei kokemuksia, mutta luulisin myös). A-pukki ja ketjutalja-pelivälineinä.
                Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                & 02 tulpo saniteetti dyno




                Älä väkisin, ota isompi vasara.
                If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                Comment

                • Bmw_e30
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2004
                  • 1260
                  • joutseno

                  #9
                  näiköhä kattonosturin avul voi saada tommosen m20b25 koneen paikallee laatikon kanssa? onko kui tarkkaa hommaa :/
                  ex 325i -85 325i
                  325i soupe -92 325i

                  Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

                  Comment

                  • Tzeimi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2004
                    • 2069
                    • Banshee - Jyväskylä

                    #10
                    Tarkkaa on mutta aina on onnistunut. Autoo tarvii tietty liikuttaa eteenpäin, moottoria kääntää 90 asttetta ja siitä se tulee tuulilasia nuollen (koskettamatta) ylös. Etukansi kiinni ja auto alta pois. Moot.pukki alle, pata siihen ja vot.
                    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                    & 02 tulpo saniteetti dyno




                    Älä väkisin, ota isompi vasara.
                    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

                    Comment

                    • Tarute
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2005
                      • 345
                      • Jyväskylä

                      #11
                      No nyt on sit kone pöydällä... menihän siihen kaks iltaa... Oli pakko nostaa laatikon kanssa pois. Ja puolessä välissä kun kone oli tulossa pois niin otettiin laatikko pois. Jos sit laittas takasi eka laatikon ja sit perään koneen.
                      340KW/600NM

                      Comment

                      • |jaakko|
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 1542
                        • Keski-Suomi

                        #12
                        m20b20

                        tuota tuota.. itellä kans vähän samanlaista rojektia.. miten *tussa noi vaihdelaatikon pultit pitäs saada auki sielt yläpuolelta ku sormet on ku nippu kyrpiä? tai jos ottaa laatikkoineen päivineen ni mitä pitäs ottaa huomioon että onnistuu suht hjuvin? jos joku pikkasen viittis kertoo...

                        Comment

                        • Tomppara80
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2007
                          • 107
                          • Oulu

                          #13
                          ite otin M20 B20 koneen irti niin että letkut,syyläri,piuhat ja laatikon pultit irti ja traktorin etukuormaajalla kone ylös.siinä ei kauaa nokka tuhise.Niin joo ja konepelti.

                          Comment

                          • -Jarno-
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 1140
                            • Salo

                            #14
                            Originally posted by |jaakko| View Post
                            tuota tuota.. itell? kans v?h?n samanlaista rojektia.. miten *tussa noi vaihdelaatikon pultit pit?s saada auki sielt yl?puolelta ku sormet on ku nippu kyrpi?? tai jos ottaa laatikkoineen p?ivineen ni mit? pit?s ottaa huomioon ett? onnistuu suht hjuvin? jos joku pikkasen viittis kertoo...
                            M? olen aina ottanu ihan r?ik?ll? ne auki, parit pitk?t jatkot ja nivelhylsy niin onnistuu kyll?, jos ottaa laatikon kanssa motin yl?s niin muista irrottaa pakkivalon johdot. Auto pukkien p??lle vaan tarpeeks yl?s ettei ota laatikko maahan kiinni pois nostaessa.
                            ________
                            Pt Cruiser
                            Last edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:03.

                            Comment

                            • Tomppara80
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2007
                              • 107
                              • Oulu

                              #15
                              Yläpuolen pultteihin ei itellä räikkä mahtunut väliin mut listalla sai kohtuu hyvin ja sai samalla sormet ruvelle.nahkahan uusiutuu niin ja auto on E34.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎