Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorin irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lötkö
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 644
    • Keskisuomi

    #16
    Originally posted by Tarute View Post
    No nyt on sit kone pöydällä... menihän siihen kaks iltaa... Oli pakko nostaa laatikon kanssa pois. Ja puolessä välissä kun kone oli tulossa pois niin otettiin laatikko pois. Jos sit laittas takasi eka laatikon ja sit perään koneen.
    Mikä järki laittaa laatikko eka ja sitten kone? Eikö se oo nätimpi ku heittää sen laatikon moottoriin kiinni kun kone on pukissa kiinni?

    Comment

    • Tepijr
      Bimmer Fanatic
      • May 2005
      • 650
      • Oulu

      #17
      ........
      Last edited by Tepijr; 13-05-2007, 11:37. Reason: OT....
      Parhaat pelaa

      Comment

      • Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2069
        • Banshee - Jyväskylä

        #18
        Originally posted by Tomppara80 View Post
        Yläpuolen pultteihin ei itellä räikkä mahtunut väliin mut listalla sai kohtuu hyvin ja sai samalla sormet ruvelle.nahkahan uusiutuu niin ja auto on E34.
        Kardaani ja laatikon takakannake irti -> laatikon häntä alas ja pitkillä jatkoilla saa yläpuolen pultit auki/kiinni.
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno




        Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎