elikkä kuinka alas fse:n bensanpaineen säätimellä saa bensan paineen laskettua? itellä on e30 325 turbossa bossin säädin eikä saa pudotettua paineita tarpeeks alas et sais sen käymään nätimmin ku tuli ostettua vähä turhan suuret suuttimet!
bensan paineen lasku
Collapse
X
-
käsittääksini nollille, ainakin baariin testatusti . mutta eikös suuttimet tarvitse jonkun +2.5 baaria ettei sumu muutu pisaroiksi.
-
Originally posted by m50 turbokäsittääksini nollille, ainakin baariin testatusti . mutta eikös suuttimet tarvitse jonkun +2.5 baaria ettei sumu muutu pisaroiksi.
Comment
-
Originally posted by m50 turbomutta eikös suuttimet tarvitse jonkun +2.5 baaria ettei sumu muutu pisaroiksi.
Comment
-
Minä olen kiristänyt sitä ilmamäärä mittaria vajaa kakskymmentä pykälää.
Ja suuttimet on 380cc,nelipyttysessä. Heitteleekö painemittari? Minä nimittäin asensin säätimen letkut väärinpäin ja en saanut laskettua paineita ja mittari heitteli miten sattuu.
Comment
-
Originally posted by petsukkaniin siinä on bossin 378cc suuttimet en tiä sit onko ne liian suuret vai ei!?! Virtala Racigista ne ostin ja ne sano siä et niitten pitäs olla passelin kokoset!?!
Comment
-
Originally posted by lunttiMinä olen kiristänyt sitä ilmamäärä mittaria vajaa kakskymmentä pykälää.
Ja suuttimet on 380cc,nelipyttysessä. Heitteleekö painemittari? Minä nimittäin asensin säätimen letkut väärinpäin ja en saanut laskettua paineita ja mittari heitteli miten sattuu.
Comment
-
Originally posted by lunttiTyhjäkäynti painetta en muista, mutta n. 3 bar ahdolla. Ja jonkin verran rikkaalla silloin.
Comment
Comment