bensan paineen lasku

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petsukka
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 91

bensan paineen lasku

elikkä kuinka alas fse:n bensanpaineen säätimellä saa bensan paineen laskettua? itellä on e30 325 turbossa bossin säädin eikä saa pudotettua paineita tarpeeks alas et sais sen käymään nätimmin ku tuli ostettua vähä turhan suuret suuttimet!
  • m50 turbo
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 454

käsittääksini nollille, ainakin baariin testatusti . mutta eikös suuttimet tarvitse jonkun +2.5 baaria ettei sumu muutu pisaroiksi.
    http://www.teammadmax.com

Comment

• petsukka
      Bimmer Rookie
      • Sep 2004
      • 91

Originally posted by m50 turbo
      käsittääksini nollille, ainakin baariin testatusti . mutta eikös suuttimet tarvitse jonkun +2.5 baaria ettei sumu muutu pisaroiksi.
      Paha sanoo siä on nyt paineet 1,4 bar! käy tyhjä käyntiä suht hyvin ja kierroksilla toimii hyvin,tasa kaasulla ku ajaa ni röpöttää sen tuntusesti et sais tusti liikaa meno vettä!?!

Comment

• Luntti
        2Wheel Driver
        • Jul 2003
        • 5021
        • Yka

Mitä mallia ilmamäärämittari on? Pystyykö sitä rustaamaan?

Comment

• Tzeimi
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2004
          • 2069
          • Banshee - Jyväskylä

Originally posted by m50 turbo
          mutta eikös suuttimet tarvitse jonkun +2.5 baaria ettei sumu muutu pisaroiksi.
          Samaa mieltä, tuon alle en menisi. Huonokänytisyys voi selittyä suuttimen rakenteesta. Isoa kapasiteettia varten reijät on myös kohtuulliset - pieni määrä ei tule nätisti pihalle. Valmistajien välillä on eroja esim. nippondenson isot (tonniset) kisasuuttimet toimii hienosti pienilläkin aukioloajoilla.
          Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
          & 02 tulpo saniteetti dyno

Älä väkisin, ota isompi vasara.
          If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

Comment

• petsukka
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 91

Originally posted by luntti
            Mitä mallia ilmamäärämittari on? Pystyykö sitä rustaamaan?
            Se on 325:sen alkuperäneen ja oon kiristäny siitä jousta jo 8 hammasta et sain sen käymään tyhjä käyntiä! vai kannattasko sille tehdä jotain muuta?

Comment

• petsukka
              Bimmer Rookie
              • Sep 2004
              • 91

suuttimet

niin siinä on bossin 378cc suuttimet en tiä sit onko ne liian suuret vai ei!?! Virtala Racigista ne ostin ja ne sano siä et niitten pitäs olla passelin kokoset!?!

Comment

• Luntti
                2Wheel Driver
                • Jul 2003
                • 5021
                • Yka

Minä olen kiristänyt sitä ilmamäärä mittaria vajaa kakskymmentä pykälää.
                Ja suuttimet on 380cc,nelipyttysessä. Heitteleekö painemittari? Minä nimittäin asensin säätimen letkut väärinpäin ja en saanut laskettua paineita ja mittari heitteli miten sattuu.

Comment

• Tzeimi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2004
                  • 2069
                  • Banshee - Jyväskylä

Originally posted by petsukka
                  niin siinä on bossin 378cc suuttimet en tiä sit onko ne liian suuret vai ei!?! Virtala Racigista ne ostin ja ne sano siä et niitten pitäs olla passelin kokoset!?!
                  Joo, ei tuon kokosilla tuon valmistajan suuttimilla pitäisi vielä olla mitään ongelmia. Edellytetään nyt vielä, että pa-linjasto on täysin puhdas, ehjä ja oikein mitoitettu.
                  Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
                  & 02 tulpo saniteetti dyno

Älä väkisin, ota isompi vasara.
                  If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

Comment

• petsukka
                    Bimmer Rookie
                    • Sep 2004
                    • 91

Minä olen kiristänyt sitä ilmamäärä mittaria vajaa kakskymmentä pykälää.
                    Ja suuttimet on 380cc,nelipyttysessä. Heitteleekö painemittari? Minä nimittäin asensin säätimen letkut väärinpäin ja en saanut laskettua paineita ja mittari heitteli miten sattuu.
                    Ei se mittari heittele ku juur sen verran et huomaa! paljos sulla on bensan paineet? mulla ne on n.2,2 baaria ku se rupee ahtaan ja tyhjä käynnillä ne on sen 1,4!

Comment

• Luntti
                      2Wheel Driver
                      • Jul 2003
                      • 5021
                      • Yka

Tyhjäkäynti painetta en muista, mutta n. 3 bar ahdolla. Ja jonkin verran rikkaalla silloin.

Comment

• petsukka
                        Bimmer Rookie
                        • Sep 2004
                        • 91

Tyhjäkäynti painetta en muista, mutta n. 3 bar ahdolla. Ja jonkin verran rikkaalla silloin.
                        Jaa toi mun värkki käy sillä 1,4 paineellakin viä ihan vitun rikkaalla! no ei siinä auta kai muu kun mennä koittaa ruuvata sitä ilmamäärä mittaria ja kattella sit miten se toimii!?!

Comment

• petsukka
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2004
                          • 91

elikkä ei auttanu ilmamäärä mittarin ruuvaus tyhjäkäynti huononi ku sitä jousta pisti piukemmaks ja saman laisesti rötköttää ku ennenkin ku ajaa tasa kaasulla?!? hyviä ideoita otetaan vastaan et mitä seuraavaks koittasin?

Comment

Working...
                          X