Tuskin on lamban johto, ainakin omassa pelissä (325ix -89) on 4-johtonen lambda ja maa menee näin ollen samassa piuhanipussa kun signaalikin. Tuo on varmaan jossain metallissa suoraan kiinni, joten maataso jollekkin kilkkeelle kuitenkin?
Itse asiasssa minulla taitaa olla suurinpiirtein samannäköinen johdon pätkä konehuoneessa irrallaan. Tosin eri kone mulla joten ei välttämättä sama tarkoitus niillä.
"Position One, Position One" Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Tutun näköinen... Katos joko ö.filsun luota tai alempaa lohkosta, koneenkorvan tienoilta - vois löytyä anturti, mihin toi käy. Tuli sellanen "dèjá-vu" että, olisin ettinyt tota samaa ittekin joskus...
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Omassa edellisessä pelissä oli myös sama johto irtonaisena johtosarjasta.
Jos kaikki pelaa ongelmitta, niin onko sille pakko löytää joku tarkoitusperä? Ihmetyttää yleisestikin nämä topicit, missä on omaa autoa purettu ja yllättäen löytynyt joku ylimääräinen johto ja se haluttaisiin sitten johonkin saada kiinni
Comment