Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakosarjan maalaus

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

    #31
    Originally posted by Larry View Post
    rosterista ku valmistaa psarjan niin ei tarvi maalailla...
    Jep, sitähän tässä haettiin ja Marteliuksen sarjathan siitä on tehty... Kyse kun ei ole siitä mitä teen, vaan siitä mitä on jo valmiina kädessä
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

    Comment

    • Panu.K
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 824
      • Salo

      #32
      Originally posted by Rockford View Post
      ...peltisarjaan pitäisi ruiskia puhalluksen jälkeen värit, niin törmäsin muutamilla saiteilla kehuttuun Dinitrolin alumiinimaaliin - +800C, sisältää 99,5% puhdasta alumiinia ja on samalla jotain ruosteenesto-väriä. Onko kokemuksia, kun satsi käy aika kuumana? Crc:n sinkkisprayta myös on kehuttu? Muita? ThermoTeciä ja BlackSatinia ei nyt kokeilla.
      Itseltä paloi ainakin tuo dinitrol alumiini maali pois moottoripyörän turbo pakosarjasta. Turbon jälkeen olevassa pakoputkessa kesti hyvin.

      Nyt on pakosarja maalattu jollain mustalla spray kuumankesto (en muista merkkiä) maalilla ja kestää, kunhan viitsii esilämmittää maalatut osat noin 200 asteisiksi tunnin ajaksi ennen käyttöön ottoa. Tosin itselläkin näistä maaleista ristiriitaisia kokemuksia, välillä on kestänyt ja välillä ei. Taitaa aineiden laatu vaihdella paljon.

      Jos oikeasti haluaa kunnollisen pinnoitteen taitaa tuo black satin olla ainoa vaihtoehto.
      Kulkuvälineet:
      Etsintä käynnissä
      ex BMW:t
      e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
      ex muun merkkiset:
      Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350

      Comment

      • Ansseli
        Bimmer Rookie
        • Oct 2007
        • 145
        • Tampere/Mikkeli

        #33
        Mulla kesti tosihyvin opelixissa joku ohut sivellinlevitettävä alumiinimaali. En muista merkkiä,mutta ohutta kusta ja sotki joka paikan. Pieni purkki noin 4 cm korkea ja 4 cm leveä. Tosin putket oli auton keskivälin takapuolella, joten kuumuus ei ole kauhean suuri.
        -530 d touring automaatti -02 237 tkm-

        Comment

        Working...
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎