VHT:n kuumakestospray pysyy hyvin turbopakosarjassa. Omassa kestäny yli 10000km ja pakolämmöt huitelee parhaimmillaan pikkasen vajaassa tuhannessa asteessa.
Marlinin myymä Black Satin kyllä on itsellä ainakin pysynyt monessa pakosarjassa ja yhdessä turbon pakosarjassa hyvin kiinni. Vuosi sitten kesällä maalasin tuolla useamman ja kaikissa maali on vielä hyvin kiinni.
ite maalasin aina moposta putken tolla Mastonin kuumakesto käläkälällä...ja niitähän on siis
400, 600 ja 800astetta kestäviä...toi 800kuumakesto kesti ainaki pytyssä ja kannessa ja putkessa muuten mut alkukäyrästä joskus palo pois ja joskus kesti...
vissii sit vaihtelee ihan purkkikohtasesti et mitä kestää mut eipä tuo purkki montaa euroo maksakkaan...
mut sitä kannattas varmaa kokeilla ekaks ku on varmaa se halvin vaihtoehto...
ite maalasin aina moposta putken tolla Mastonin kuumakesto käläkälällä...ja niitähän on siis
400, 600 ja 800astetta kestäviä...toi 800kuumakesto kesti ainaki pytyssä ja kannessa ja putkessa muuten mut alkukäyrästä joskus palo pois ja joskus kesti...
vissii sit vaihtelee ihan purkkikohtasesti et mitä kestää mut eipä tuo purkki montaa euroo maksakkaan...
mut sitä kannattas varmaa kokeilla ekaks ku on varmaa se halvin vaihtoehto...
no luultavasti se ei kyllä kestä pakosarjassa oikein mikään maali kun ainakin peltipakosarjat saa punahehkuun ku vähän happea antaa ni siinä vaiheessa luultavasti on sama mitä maalia ku se karisee pois...
ite maalasin aina moposta putken tolla Mastonin kuumakesto käläkälällä...ja niitähän on siis
400, 600 ja 800astetta kestäviä...toi 800kuumakesto kesti ainaki pytyssä ja kannessa ja putkessa muuten mut alkukäyrästä joskus palo pois ja joskus kesti...
vissii sit vaihtelee ihan purkkikohtasesti et mitä kestää mut eipä tuo purkki montaa euroo maksakkaan...
mut sitä kannattas varmaa kokeilla ekaks ku on varmaa se halvin vaihtoehto...
Kuten edellä kerroin, niin vuosia sitten on ensimmäiset kokeilut tehty näiden kanssa. Vaikka lukee 800-astetta, niin muuttuu valkoiseksi ja rapisee pois, jo pelkässä alkupään putkistossakin. Halpaahan tuo on, mutta turha laittaa, kun ei kuitenkaan kestä. Näillä näkymin kokeilen tuota Wurthin Sinkkijuttua, kun on kaiketi myöskin halpaa ja taitaneepi sitten pysyä Blacksatinin ja raceteippien myyjiä ja hintoja en ole vieläkään löytänyt, niin kokeillaan tuota ensin.
Niin no kun normaalista maalikaupasta ei oikein saa...
Eikä oikein epänormaalistakaan. Pitää siis tuntea joku joka tuntee jonkun joka varastaa autoja tai jotain. Sitten se ei luultavasti maksa kuin pullakahvit.
Mutta luultavasti on helpompiakin tapoja. Tämä siis vain esimerkkinä että aika järeitä "maaleja" on kyllä maailmassa.
vnu
Alla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Niin no en tiedä lämpäarvoista mut tollai ku töis oon välil käyttäny würthin sinkkimaalia ni ei se paljoakaan kestä, jos hitsaa tai roiskeita siihen menee.. no voi olla tietenkin et se voi kestää pakosarjas mut ite en ainakaan laittais. Huonoja kokomuksia.
Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista
Wurt myy kahta erilaista sinkki maalia ja näistä toimii vain VAALEA sinkkispray.Se normaali eli väriltään tummanharmaa ei pysy juurikaan kovin hyvin missään jostain syystä tarttuu huonosti.
Mitenkäs pakosarjan pinnoittaminen esim. PVD-menetelmällä? Näin saatava keraamipinta ei lämpöä pelkää, mutta hinta on varmasti karvan eri, kuin jollain Mastonin spraylla.
Esim. ZrN-pinnoite olisi bling bling kullanvärinen.
...peltisarjaan pitäisi ruiskia puhalluksen jälkeen värit, niin törmäsin muutamilla saiteilla kehuttuun Dinitrolin alumiinimaaliin - +800C, sisältää 99,5% puhdasta alumiinia ja on samalla jotain ruosteenesto-väriä. Onko kokemuksia, kun satsi käy aika kuumana? Crc:n sinkkisprayta myös on kehuttu? Muita? ThermoTeciä ja BlackSatinia ei nyt kokeilla.
Comment