Announcement

Collapse
No announcement yet.

automaatti ryypystä!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JoPe87
    Bimmer Fanatic
    • May 2005
    • 246
    • Vieremä

    automaatti ryypystä!

    joo eli mulla on sellanen vika autossa että kun auton pistää käyntiin nii jää vajaaks minuutiks huutamaan 2000-3000 kierrokseen ja tänää selvitin sen verran että se johtuu automaattiryypystä (eli se painaa sitä kaasuvipua ja siitä ollen vipu ei jaksa palautua takaisin) en tiiä tajusitteko eli mikä tohon ois ratkaisuksi? olen ajatellu että jos siihen laittas jonku jousen mikä vetäis sen sitte aina takasi sinne pohjaan???

    edittiä: sitten siinä ilmanputsarin alla on yks letku joka on kiinni toisesta päästä mut muuten roikkuu siinä päällä vaan..mikähän letku lie tämmöinen??
    Last edited by JoPe87; 09-02-2006, 21:03.
  • Gonzalez
    BTCF Member
    • Jun 2003
    • 2632
    • Seinäjoki

    #2
    Viisain ratkaisu pierburgin 2BE ongelmapesäkkeen parantamiseksi on vaihtaa tilalle weberin korvauskaasari, samassa kone piristyy kummasti ja saattaa säästyä myös menovettä yli 2 litraa sadalla kuten allekirjoittaneella aikanaan...

    Pierupurkin ongelmista ja korjausyrityksistä löytyy haulla lisää...
    530d GT F07 2010
    325i E30 Cabriolet 1987

    Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

    Comment

    • JoPe87
      Bimmer Fanatic
      • May 2005
      • 246
      • Vieremä

      #3
      Originally posted by Gonzalez
      Viisain ratkaisu pierburgin 2BE ongelmapesäkkeen parantamiseksi on vaihtaa tilalle weberin korvauskaasari, samassa kone piristyy kummasti ja saattaa säästyä myös menovettä yli 2 litraa sadalla kuten allekirjoittaneella aikanaan...

      Pierupurkin ongelmista ja korjausyrityksistä löytyy haulla lisää...
      osaisitkos sanoo semmoisen että ku mulla lähtee alipaineletku ryypystä ja toinen pää on irrallaan nii että minne sen kuuluu mennä kiinni?

      Comment

      • flyingfinn_148
        Bimmer Rookie
        • Oct 2005
        • 158
        • Nousiainen

        #4
        Originally posted by JoPe87
        osaisitkos sanoo semmoisen että ku mulla lähtee alipaineletku ryypystä ja toinen pää on irrallaan nii että minne sen kuuluu mennä kiinni?
        Jos tarkoitat niitä kahta letkua jotka lähtevät kaasarista keulaa kohti niin ne kuuluvat lämpöanturit vieressä olevaan anturiin jossa on kaksi letkun paikkaa.. mulla oli kyllä niin että kierrokset olivat siellä 2000-3000 kun oli molemmat letkut paikalla... toinen irti ja pelas
        Bemari sen olla pitää!

        e39 528ia touring -97

        Ex E36 325i -91
        Ex E36 325i -91
        Ex E30 316 -87

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎