eli tollanen roikkuu konehuonees mut ei mitään käsitystä mikä anturi (vai onko ees mikää anturi) tuo on?
kuva on epäselvä mutta jos ei tosta selviä niin kai sitä pitää käydä kuvaamas uudestaan kun jaksaa....
Joo tuo anturi tunnistaa 6 sylinterin sytytystä ja puolittaa suuttimet / jakaa lohkon kahtia eli 3 ja 3...Tai mitenkä sen vois vielä vaikeemmin selittää mutta sulla nyt tällä hetkellä suihkuttaa kaikilla suuttimilla samaan aikaan ja jakoa ei tule...Käytännössä merkitystä käyntiin tai muuhunkaan ei ole...Voi enimmillään syödä hieman enemmän bensaa...
Joo tuo anturi tunnistaa 6 sylinterin sytytystä ja puolittaa suuttimet / jakaa lohkon kahtia eli 3 ja 3...Tai mitenkä sen vois vielä vaikeemmin selittää mutta sulla nyt tällä hetkellä suihkuttaa kaikilla suuttimilla samaan aikaan ja jakoa ei tule...Käytännössä merkitystä käyntiin tai muuhunkaan ei ole...Voi enimmillään syödä hieman enemmän bensaa...
eli se täytyy olla tuo (olen huomannut kasvaneen bensan syönnin).
olisiko jotain kuvaa mistä selviää mihin päin tukin sen kiinni vai pitääkö itse mennä metsästämään koloa...?
ok...
kummastuttaa vain kuinka tuo nyt on voinut irrota nuon (ei oo säädetty tulppien/johtojen kanssa yhtään mitään) ja kasvaneen bensankulutuksen olen huomannut tässä pari viikkoa sitten
ok...
kummastuttaa vain kuinka tuo nyt on voinut irrota nuon (ei oo säädetty tulppien/johtojen kanssa yhtään mitään) ja kasvaneen bensankulutuksen olen huomannut tässä pari viikkoa sitten
itsekseen se ei irtoa. hyvin todennäköisesti joku on vaihtanut sulle tulpan johdot ja huomannut että ei lähde johdosta pää irti ja jättänyt anturin laittamatta. toimii se noinkin mutta jonkin moinen kulutus ja käynnin tasaisuus ero voi olla.
Comment