Oisko jollakin ohjeita miten tehdä pellistä pullistukset... tai jotain sopivaa linkkiä...
M3 pullistuksien teko (tarvitsee ohjeita)
Collapse
X
-
Tags: None
-
Eikö ole sama ostaa nuo pullistukset suoraan lasikuituisena? Säästyy vähän painossakin ja ainakin reilusti aikaa
Mm. tuolla puhetta aiheesta, jos E30 koria tarkoitat---> http://www.btcf.fi/forum/showthread....hlight=m-sportMystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
-
Originally posted by SoiledEikö ole sama ostaa nuo pullistukset suoraan lasikuituisena? Säästyy vähän painossakin ja ainakin reilusti aikaa
Mm. tuolla puhetta aiheesta, jos E30 koria tarkoitat---> http://www.btcf.fi/forum/showthread....hlight=m-sport
niin en ole vielä valinnut kummalla teen!!
Comment
-
lisää ohjettaa. ja kuka sami noita sameja löytyy niin vitsissti täältä btcf sivulta
Comment
-
Jos ei ole, sanotaan nyt melko laajaa, kokemusta peltitöistä niin kannattaa suosiolla unohtaa pellistä vääntäminen. Se ei oikeasti ole mitään helppoa hommaa kun tuossa tarviis saada just laajoja pintoja pysymään suorana vetelemättä. Kuitenkin pitäis hitsata pitkiä matkoja. Epäonnistuminen on lähes varmaa jos ei tiedä tarkalleen mitä tekee.
Tämä harrastajan kokemuksella (n.12 v) jonkun verran hitsailleena ilman alan koulutusta - en lähtis tekemään.
Comment
-
taitaapi olla että siirryn tohon lasikuituun kun kerran alkaa kuulostamaan hankalalta. ja lasikuitu hommia olen parikin tehny pari puskuria ja pari helmaa.
meinasi että otan lokarit irti. tursotan urttia että saan muodon ja sitten hirveä muotoileminen. ja sitten pakkaus teippiä ettei kuitu jää niin helposti kiinni ja sen päälle kuitua pari kerrosta ja sitten muotit irti ja toiselle puolelle kans pari kerrosta. sitten kiinni autoon vaikka poppareilla ja kittiä ja hiontaa kittiä ja hiontaa... ja maali... tälleen meinasin mites te tekisitte??
Comment
-
Edelleen, että maksaako tosiaan vaivan, ruveta tollain homma vääntää ku tuon koko sarjan niin halvalla kuiteskin saa.
Ei se budjetti pahemmin pienene tuolla itse tekemisellä.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Kommentoinpas kun nuo asiat vähän mielessä pyörineetkin eli, takapullistukset varmaan huutais lähinnä sitä peltiä, koska lähestulkoon kaikissa mitä oon nähnyt on ratkennut se sauma missä kuitu kohtaa pellin. Edessä taas koko lokari voi olla kuitua niin tätä ongelmaa ei pääse syntymään. Onko siis joku saanut tehtyä kuitulevikkeet jotka eivät ole saumasta halkeilleet irti?F31 320d LCI
Comment
-
pullistus
Eteen nyt ainakin ostaisin alkuperäiset m3 loksut, ei maksa niin paljon että kannattaa leikkiä niillä kuitu paskoilla, sopii sitten samalla kaikki sisälokarit niin kuin kuuluukin. Jos budjetti ei kestä tehdä sitä kunnolla, kannattaa ehkä unohtaa koko homma...Aprilia RSV4
Comment
-
Mun autossa kestäny jo n. 6v, tosin en ole itse sitä tehnytkäänOriginally posted by TumppaKommentoinpas kun nuo asiat vähän mielessä pyörineetkin eli, takapullistukset varmaan huutais lähinnä sitä peltiä, koska lähestulkoon kaikissa mitä oon nähnyt on ratkennut se sauma missä kuitu kohtaa pellin. Edessä taas koko lokari voi olla kuitua niin tätä ongelmaa ei pääse syntymään. Onko siis joku saanut tehtyä kuitulevikkeet jotka eivät ole saumasta halkeilleet irti?Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Muuten ostasin ne levikkeet suorilta. Mutta kun eipä taida olla tohon e21 tollasia m3 pullistuksia. niin joutuisin joka tapauksessa modailee... taikka sitten jättää hommat eikä vaan tee niitä... itse tykkään tehdä muotteja ja kuiduttaa ihan kivaa hommaa
... pohjatyöt on ehkä vaan vähän hanurista
Comment
Comment