Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gruppe m intake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vleivo
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 708
    • Zürich Switzerland

    Gruppe m intake

    Mitäs mieltä porukka täälä on noista gruppe m intakesta? Yleensä on ollu oma mielipide että yleensä tommoset viritelmät on vaan haitaksi, mutta toi gruppe m vaikuttaa aika laadukkaalta, ja varmaan pitäiskin olla kun kerran 800e paikeilla liikkuu hintakin. Gruppe mät on tehty hiilkuidusta, mikä kai "hylkii" lämpö hyvin, tuolla FAQ puolella lukee niistä lisää infoa, ajattelin mahollisesti heittää tommosen kiini tohon e90 320ihin ku kerran löytyy semmonen, ja näyttääkin hyvältä.

    http://www.gruppemeurope.com/aai.html tossa linkki ja sitten vasemmalla menyy mistä voi valita merkin...
    1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
    1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
    1991 Ford Mustang GT 5.0
    1994 BMW M5 3.8
    2011 H-D Fatboy Special
    2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

    #2
    Mä olen sitä mieltä että toi on paskaa, siis aivan skeidaa.

    t.Ville

    Comment

    • toofastforyou
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 286
      • Rauma

      #3
      800 €
      siis herranjumala!!!

      Vaikken noista sen enempää tiedäkkään niin tyrmään kyllä heti tollaset. Mun mielestä samaan kastiin kaiken maailman muiden kartio-, ym. suodattimien kanssa. Mä ainakin haluaisin jo tuohon hintaan sitten todistetusti vähintään +10 hv, epäilen että tolla ei kyllä saavuteta vakiomoottorissa mitään mainittavaa, paitsi se ulkonäön muutos.
      "tää meidän valtio edustaa just semmosta perus-tekopyhää paskakasaa, jossa julistetaan sanaa mutta toimitaan toisin"

      Comment

      • mukko
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 5965
        • Uleåborg

        #4
        .......
        Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:52.
        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

        Save the World, Fuck The Fuel Economy
        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

        Comment

        • Janza182
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 4988
          • 013

          #5
          Tiedän yhen heebon jolla moinen on.. eipä persdynolla ainakaan hyötyä tunnu olevan..

          Comment

          • mukko
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2003
            • 5965
            • Uleåborg

            #6
            .........
            Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:52.
            -- Official member of BTCF-Sauna Team --

            Save the World, Fuck The Fuel Economy
            Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

            Comment

            • Fabsu
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 1754

              #7
              Ois kyllä mielenkiintoista nähdä dynotuloksia ennen ja jälkeen tommosen härpäkkeen asennuksen.
              AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

              ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
              e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
              e30 318i -88

              Comment

              • Cell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7037
                • Uusikaupunki

                #8
                Eihän se ole kuin perus k&n filsu mihin on pistetty nätti koppa päälle. Saman verran sitä lisätehoa tulee oli se koppa sitten hiilikuitua tai vaikka pelliä (lämpöeristettynä vielä jos oikein hurjaksi rupeaa). Toki kuitu on kisasen kevyttä joten tällaiset megaluokan kevennykset tuntuu ajossa taatusti .

                Vois väsäillä tommosen hiilikuitukäkättimen itsekin, pistetään vaikka miedosti hinnaksi 500e niin on puol ilmanen, materiaalit n. 20-40e.
                325i -08
                i3 REx -17
                M5 -98 Imolarot
                535i -90 N/A project (maatumassa)

                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                Comment

                • jaki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 2978
                  • Uusimaa

                  #9
                  Originally posted by vleivo
                  ...oma mielipide että yleensä tommoset viritelmät on vaan haitaksi, mutta toi gruppe m vaikuttaa aika laadukkaalta, ja varmaan pitäiskin olla kun kerran 800e paikeilla liikkuu hintakin. ...tommosen kiini tohon e90 320ihin ku kerran löytyy semmonen, ja näyttääkin hyvältä.
                  Äijät yleensä nauraa, kun akat laittaa jotain 50 egee johonkin naamarasvaan (pakko olla hyvä koska maksaa niin paljon...), vaikka varmaan vesi ajaisi saman asian...
                  Ei näytä meininki paljon poikkeavan auton osista puhuttaessa.
                  Varmaan on voinut 25 heppaa M3:een tullakin, jos laitetaan hyvin virtaava mölyputkisto, jolla ajetaan takaa vain ja ainoastaan huipputehon minimaalista lisäystä. Vääntökäyrästä viis.
                  BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                  Comment

                  • vleivo
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2003
                    • 708
                    • Zürich Switzerland

                    #10
                    En mä sitä tehoa oo ton intaken kanssa hakemassa, hyvä jos pysyy samana. Ajattelin vaan että ei oo mitään horror stooreja tommosesta, eli että hajoo ilmamäärä mittari tai jotain muuta, tai putoa teho tai häviä vääntö tyyliin. Kaikki kai sen tietää että ei noilla tehoja saada, siihen saa bmweltä 330in. Mahtaako tulla mukavat soundit tosta?
                    1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
                    1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
                    1991 Ford Mustang GT 5.0
                    1994 BMW M5 3.8
                    2011 H-D Fatboy Special
                    2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4

                    Comment

                    • petrolhead
                      Moderator
                      • Feb 2004
                      • 13793
                      • Hyvinkää

                      #11
                      Originally posted by Cell
                      Eihän se ole kuin perus k&n filsu mihin on pistetty nätti koppa päälle. Saman verran sitä lisätehoa tulee oli se koppa sitten hiilikuitua tai vaikka pelliä (lämpöeristettynä vielä jos oikein hurjaksi rupeaa). Toki kuitu on kisasen kevyttä joten tällaiset megaluokan kevennykset tuntuu ajossa taatusti .

                      .
                      Täysin samaa mieltä.
                      2015 VW Crafter
                      1984 BMW 316
                      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
                      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
                      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

                      Comment

                      • Maza
                        BTCF Member
                        • Jul 2002
                        • 4321
                        • Kannus/Kokkola

                        #12
                        Apinaa pumpataan.. apinaa koijataan.....

                        Comment

                        • mukko
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2003
                          • 5965
                          • Uleåborg

                          #13
                          .........
                          Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:52.
                          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                          Save the World, Fuck The Fuel Economy
                          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                          Comment

                          • Esko
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2002
                            • 11685
                            • Kouvola

                            #14
                            Originally posted by muggo
                            Heheh, jannut ei oikeasti taida tietää mikä tai kuka Gruppe M on
                            Muriaanien kuningas?

                            Melkoista rahan haaskausta mun mielestä mut jos on pakko saada tollanen filtteri niin kai se sitten on pakko ostaa...

                            Edelleen se helpoin tapa saada lisää tehoa on vaihtaa koko auto

                            Comment

                            • vleivo
                              Bimmer Fanatic
                              • Feb 2003
                              • 708
                              • Zürich Switzerland

                              #15
                              Edelleen se helpoin tapa saada lisää tehoa on vaihtaa koko auto

                              Edellenkään tätä ei tässä haetakaan. Ja totta, tämän kirjoitin itsekin pari postia aikaisemmin. En olisi ostanut noin 50k autoa missä on 150hp jos se olisi ideana...

                              Idea oli vaan että ,mitä kokemuksia/tietoa, onko hyvä systeemi, toimiiko hienosti, äänet hyvät, ja onko laadukasta tavaraa ja niin edelleen.
                              1990 Chevy Corvette Convertible 5.7 TPI
                              1991 BMW ”329i” Cabrio Ierland Engineering
                              1991 Ford Mustang GT 5.0
                              1994 BMW M5 3.8
                              2011 H-D Fatboy Special
                              2017 Opel Insignia Country Tourer 4x4

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎