Terve taas, yritin haulla ettii onko kellään käynyt näin.Menin pikapesuun ja siinä ihmetellessäni huomasin vesipisaran tipahtavan repsikan penkille,ja koko A-pilarin yläosan verhoilun kastuvan.Mikähän mahtoi aiheuttaa ilmiön?Kyllä tutkin kaikki tiivisteet ym.paikat,ehjiltä näyttivät,jopa kattoluukun ympäristökin oli kuiva eli vesi ei ainakaan sitä kautta tullut.
vettä pesussa sisälle
Collapse
X
-
Tags: None
-
Joo unohtu taas auto e39,ja ikkunakaan ei ollut auki ja vaikka olis ollutkin niin tuskin lähtee kattoverhousta kostuttaan?Se kastuminen alkoi aika tarkalleen siitä kohtaa mihin tulee häikäisysuoja kiinni,ja levis siitä n.15 senttii molempiin suuntiin.
Comment
-
Mulla oli joskus sama vika, kun pesi autoo kotona pesurilla niin ei mitään vettä ei tullu mistään sisään. Sit kun menin semmoseen pesuoralle pesettään auton ilman harjoja niin samanlailla kastu verhoilu, eli vika on lasin liimassa. Lasi vaan pois ja uus liima tilalle. Ite oon tehny lasi hommia noin ½ vuotta.340KW/600NM
Comment
-
-
Kondenssivettä?
Talvella oon pakua koneessa pestessä huomannu veden tiivistyvän tavaratilan kattoon ja tippuvan sieltä pisaroina alas. Ilmiö johtuu nopeasta lämpötilanmuutoksesta tjsp. Että ei se vika välttämättä autossa ole...E30 325i cabriolet -89
Comment
-
Joo, aika selkeesti tuulilasin yläreunasta lirkkii. Mulla oli joskus ysitonnarissa sabissa sama ongelma ja tutulta kuulostaa.*E34 540 -94 ia.*
*E34 525 -91*
*E60 530d -03*
*F10 525d -10*
Comment
-
mulla on lasissa bmw merkki mut silti kuskin puolelta ylänurkasta keskelle asti irti ja e36 coupe kyseessä... tosta ku ei saa lasia ees ehjänä pois rikkomatta maalipintaa ni täytyy ostaa uus... 288 e pelkkä lasi...e34 525 tdsA kartanomalli
ex: e36 320ia coupe
Comment
Comment