eli onko kellään tietoa 325 24v varttimailista, että paljonko aikaa kulluupi vakiolta moiseen matkaan????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vartti maili
Collapse
X
-
Tuossa vakioarvot/tehdasarvot:http://www.albeedigital.com/supercou...0-60times.html
Tuossa on gallup viribemarien mitatuista varteista:http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=274378
Eli paras 325:lle luvattu 1/4-mile on 15.5sek ja huonoin 16.5sek
...ja 2002 Z8 oli se nopein bemu...Last edited by Hemi; 27-02-2006, 11:54.
-
-
Huomioitavaahan noissa on tietenkin se että jokainen lähellekkään 13.5sek ajaneita bemuja on turbo/ahdettuja...ja 93-oktaanisella löpöllä:http://forums.bimmerforums.com/forum...d.php?t=274378
Comment
-
-
Tuskin kyse on vuosimallista sinällään, vaan ihan siitä että tuossa ei näy ko.autojen ovien lukumäärä/varusteet=painot, eikä edes ajettu vaihteisto jne. Yleensä reaalipainot kasvaa mallisarjan evoluution edetessä, jolloin vaikka koneiden reaalitehot/väännöt kasvaa, nollaantuu suorituskykyarvot lisääntyvillä painoilla. Toisaalta nämäkin kuten tehtaan ilmoittamat teholukemat ym. on vain ns.speksiarvoja joka on jonkinlainen laskennallinen keskiarvo markkinoinnin ja todellisuuden suhteen ko.mallisarjan sisällä kyseisenä vuonna.
Eli kuten rakas testilehdistömmekin osoittaa, pitää tehdasarvot ja todellisuus kovin harvoin täydellisesti yhtä, jolloin kaikkeen kannattaa suhtautua aina pienellä varauksella. Näissäkin ilmoitettujen varttiaikojen keskiarvo näyttäisi pitävän aika lähelle yhtä totuuden kanssa 325:n kohdalla kokonaisuutena.
Eli jokin 15.8sek on jo kohtuullisen tiukka tavoiteaika, johon "ryssimättömällä" manuali 325:lla pitäisi stripillä hyvänä päivänä päästä.
Comment
-
-
Originally posted by HemiTuskin kyse on vuosimallista sinällään, vaan ihan siitä että tuossa ei näy ko.autojen ovien lukumäärä/varusteet=painot, eikä edes ajettu vaihteisto jne. Yleensä reaalipainot kasvaa mallisarjan evoluution edetessä, jolloin vaikka koneiden reaalitehot/väännöt kasvaa, nollaantuu suorituskykyarvot lisääntyvillä painoilla. Toisaalta nämäkin kuten tehtaan ilmoittamat teholukemat ym. on vain ns.speksiarvoja joka on jonkinlainen laskennallinen keskiarvo markkinoinnin ja todellisuuden suhteen ko.mallisarjan sisällä kyseisenä vuonna.
Eli kuten rakas testilehdistömmekin osoittaa, pitää tehdasarvot ja todellisuus kovin harvoin täydellisesti yhtä, jolloin kaikkeen kannattaa suhtautua aina pienellä varauksella. Näissäkin ilmoitettujen varttiaikojen keskiarvo näyttäisi pitävän aika lähelle yhtä totuuden kanssa 325:n kohdalla kokonaisuutena.
Eli jokin 15.8sek on jo kohtuullisen tiukka tavoiteaika, johon "ryssimättömällä" manuali 325:lla pitäisi stripillä hyvänä päivänä päästä.
Comment
-
Comment