Ja vanha e30 neliveto jolla ajettu Mielakan rinne talvella ylös rinettä pitkin ylös ihan vakio koneella ( jakyseessä ei ihan loiva rinne)
Tuon kun todistat niin saat kaljan! Se viimeinen 50 metriä kun ei mene edes kesäkelillä!
Kuten se Suomen telkkarissakin nähty pätkä, missä Audi kiipeää Kaipolan hyppyrimäen ylös. Mikälie vaijerikin näkyy ihan selvästi siinä puolivälin paikkeilla. Lopusta editoitu veks.
ei se ylös ajo oikeasti ole nelarilla kovin paha rasti niin kauan kuin alla on 'tukevaa' lunta. alas ajo on huomattavasti nihkeämpi rasti. muuan tuttu ajeli audilla saksassa rinteen ylös, mutta alas tullessa jarrut eivät erityisemmin riittäneet ja lopulta oli pakko ajaa kinokseen. ja poistua paikalta ja ilmoittaa auto varastetuksi...
Kuten se Suomen telkkarissakin nähty pätkä, missä Audi kiipeää Kaipolan hyppyrimäen ylös. Mikälie vaijerikin näkyy ihan selvästi siinä puolivälin paikkeilla. Lopusta editoitu veks.
Se vaijeri on siinä varmistuksena jos vauhti loppuukin kesken ja sillä sitten lopuksi lasketaan auto alas. Tuosta mainoksen tekemisestä oli joku dokumenttikin olemassa, ensin härveliä yritettiin ajaa tavallisilla nastapyörillä, kesken jäi. Piikeillä sitten kapusi. Jos se vaijerilla olis vedetty niin tuskin niitä renkaitakaan olis tarvinnu vaihdella?
yhen kaverin joku sukulainen (tms) oli ollut mukana tossa mäkihyppytorni jutussa, ja vaikka kaveri onkin audin mies henkeen ja vereen, kertoi että vaijeria siellä oli käytetty
F31 335dx m-sport
Ex F10 535d m-sport
Ex E30 325i
Ex E36 325td
Ex E30 320i
Ja vanha e30 neliveto jolla ajettu Mielakan rinne talvella ylös rinettä pitkin ylös ihan vakio koneella ( jakyseessä ei ihan loiva rinne)
No mä olen vetänyt ylös sen E36:lla joskus.. Tosin takakautta
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment