Announcement

Collapse
No announcement yet.

M5:sen lastutus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tsöötz
    Newbiemmer
    • Feb 2006
    • 15

    M5:sen lastutus?

    Ostin teholastun e34 koriseen m5:seen ja kun asensin sen paikalleen niin kone pyörittää mutta ei käynnisty ja lastu on oikeinpäin asennettu.. Tarvitseeko se jonkinlaista kikkailua että saa sen toimimaan??
    Kone on 3.8..
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

    #2
    En suosittele tähän koneeseen mitään "purkka" lastuja. Saattaa tulla meinaa kalliiksi
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

    Comment

    • Dr_ink
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 402
      • Vantaa

      #3
      Originally posted by tsöötz
      Ostin teholastun e34 koriseen m5:seen ja kun asensin sen paikalleen niin kone pyörittää mutta ei käynnisty ja lastu on oikeinpäin asennettu.. Tarvitseeko se jonkinlaista kikkailua että saa sen toimimaan??
      Kone on 3.8..
      kokeile kikkailla vaikka se lastu pois sieltä ja originali takas (oikeinpäin) sit jos lisää kiukkua tarvii niin soitappas vaikka Karalan Mikalle tms.
      - Trying is the first step towards Failure -

      Comment

      • Spetke
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 3449
        • Janakkala

        #4
        kaiken maailman lastuhömppöjä ????
        -Mitä moisella ajetaan takaa kyseiseen peliin...
        ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

        Comment

        • tsöötz
          Newbiemmer
          • Feb 2006
          • 15

          #5
          Originally posted by Spetke
          kaiken maailman lastuhömppöjä ????
          -Mitä moisella ajetaan takaa kyseiseen peliin...
          Nopeusrajoittimen poistoa..kun ei taida muulla tavalla onnistua??

          Comment

          • tsöötz
            Newbiemmer
            • Feb 2006
            • 15

            #6
            Originally posted by Dr_ink
            kokeile kikkailla vaikka se lastu pois sieltä ja originali takas (oikeinpäin) sit jos lisää kiukkua tarvii niin soitappas vaikka Karalan Mikalle tms.
            Kyllä se tuolla vakiolastulla toimii ihan ok..ja se siellä on kiinnikkin.

            Comment

            • Spetke
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 3449
              • Janakkala

              #7
              missäs meinaat päästää nilkka suorana? Helsinki Tampere välin vai-ko kenties Ahvenistolla (syheröradalla)???

              Luulisi sen 250 riittävän...
              ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

              Comment

              • tsöötz
                Newbiemmer
                • Feb 2006
                • 15

                #8
                Originally posted by Spetke
                missäs meinaat päästää nilkka suorana? Helsinki Tampere välin vai-ko kenties Ahvenistolla (syheröradalla)???
                Luulisi sen 250 riittävän...
                Tuntuu ottavan tuon nopeuden liian nopeasti niin olisi kiva käydä lentokentällä kattomassa todelliset nopeudet

                Comment

                • Aukes!
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2003
                  • 2014
                  • Riihimäki

                  #9
                  Originally posted by Spetke
                  missäs meinaat päästää nilkka suorana? Helsinki Tampere välin vai-ko kenties Ahvenistolla (syheröradalla)???

                  Luulisi sen 250 riittävän...
                  Ei nyt saarnaamista varmaan kukaan jaksa katella, jännitystuningcluboffinland. Eiköhän se nyt ole jokaisen oma asia miksi haluaa ko. rajoittimen poistaa. Mutta mäkin suosittelisin tota Karalaa, eiköhän se sen rajoittimenkin sieltä pois saa? Ei kannata rikkoa noin arvokasta ja herkkää moottoria tosiaan millään halvimmalla mahdollisella virityslastulla


                  - E60 -05 "too small to mention"
                  ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

                  Comment

                  • JiiP
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2002
                    • 1734
                    • Tampere

                    #10
                    250 ei riitä jos sitä nopeampaakin pääsee ihan muutaman € kustannuksella, ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tehoja tuosta ei sitten kannata pelkällä lastulla unelmoida.
                    Official member of BTCF-Sauna Team
                    E46 316i -03
                    Ex:
                    E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85

                    Comment

                    • masitaly
                      BTCF Member
                      • Apr 2004
                      • 410
                      • Kiu

                      #11
                      Originally posted by tsöötz
                      Ostin teholastun e34 koriseen m5:seen ja kun asensin sen paikalleen niin kone pyörittää mutta ei käynnisty ja lastu on oikeinpäin asennettu.. Tarvitseeko se jonkinlaista kikkailua että saa sen toimimaan??
                      Kone on 3.8..
                      '
                      Kato et on varmasti pohjassa se uus?! Jos on oikein päin ja pohjassa, ni sit se on vaan paskana se lastu. Eikun uutta softaa ni voit päättä ite rajoittimet jne..

                      Comment

                      • ana80
                        Bimmer Rookie
                        • May 2005
                        • 150
                        • Lohja

                        #12
                        Onko tuossa toteutettu se nopeuden rajoittaja sillä vaijerihässäkällä siihen kaasuläppiin? Jos sen vaijerin pään nyppäis pois siitä kaasumekanismista?

                        Comment

                        • tsöötz
                          Newbiemmer
                          • Feb 2006
                          • 15

                          #13
                          Juu, kyllä se lastu vaikuttaa vialliselta

                          Comment

                          • MM-5
                            Bimmer Rookie
                            • Mar 2006
                            • 153
                            • Askola

                            #14
                            Irroittaa sen vaijerin niin saa pois nopeusrajoittimen. Nopeusrajoitin estää vaijerin avulla kaasuläppiä avautumasta kokonaan, katso vaikka kierroslukumittaria kun huippunopeuden rajoitus menee päälle. Teholastulla taas saa nostettua kierrosrajoittimen arvoa alkuperäisestä ja sillä saa ohjelmallisesti tuon nopeusrajoittimen pois pelistä. Täytyy omastakin autosta irroittaa toi vaijeri. Sekin on 3.8 M5.
                            Pojat me ollaan hävitty tää peli...

                            Comment

                            • Rockwell
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 1713
                              • Helsinki

                              #15
                              Omasta tuli äsken nyppäistyä vaijeri irti. Mitäs tommosen Touringin pitäis baanalla nyt kulkea?

                              Nyt varmaan on samalla poistunut ongelma täydellä kaasulla ajettaessa että ei mene laihalle?
                              BMW F31 330d M-Sport -13
                              ex. BMW F21 116i -13
                              ex. BMW 540i(g) Touring -01
                              ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                              ex. BMW 316g -99
                              ex. BMW M5 Touring -92
                              ex. BMW 535i -91
                              ex. BMW M5 -91
                              ex. BMW 325i Touring -90

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎