Ostin teholastun e34 koriseen m5:seen ja kun asensin sen paikalleen niin kone pyörittää mutta ei käynnisty ja lastu on oikeinpäin asennettu.. Tarvitseeko se jonkinlaista kikkailua että saa sen toimimaan??
Kone on 3.8..
Ostin teholastun e34 koriseen m5:seen ja kun asensin sen paikalleen niin kone pyörittää mutta ei käynnisty ja lastu on oikeinpäin asennettu.. Tarvitseeko se jonkinlaista kikkailua että saa sen toimimaan??
Kone on 3.8..
kokeile kikkailla vaikka se lastu pois sieltä ja originali takas (oikeinpäin) sit jos lisää kiukkua tarvii niin soitappas vaikka Karalan Mikalle tms.
missäs meinaat päästää nilkka suorana? Helsinki Tampere välin vai-ko kenties Ahvenistolla (syheröradalla)???
Luulisi sen 250 riittävän...
Ei nyt saarnaamista varmaan kukaan jaksa katella, jännitystuningcluboffinland. Eiköhän se nyt ole jokaisen oma asia miksi haluaa ko. rajoittimen poistaa. Mutta mäkin suosittelisin tota Karalaa, eiköhän se sen rajoittimenkin sieltä pois saa? Ei kannata rikkoa noin arvokasta ja herkkää moottoria tosiaan millään halvimmalla mahdollisella virityslastulla
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
250 ei riitä jos sitä nopeampaakin pääsee ihan muutaman € kustannuksella, ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Tehoja tuosta ei sitten kannata pelkällä lastulla unelmoida.
Ostin teholastun e34 koriseen m5:seen ja kun asensin sen paikalleen niin kone pyörittää mutta ei käynnisty ja lastu on oikeinpäin asennettu.. Tarvitseeko se jonkinlaista kikkailua että saa sen toimimaan??
Kone on 3.8..
'
Kato et on varmasti pohjassa se uus?! Jos on oikein päin ja pohjassa, ni sit se on vaan paskana se lastu. Eikun uutta softaa ni voit päättä ite rajoittimet jne..
Irroittaa sen vaijerin niin saa pois nopeusrajoittimen. Nopeusrajoitin estää vaijerin avulla kaasuläppiä avautumasta kokonaan, katso vaikka kierroslukumittaria kun huippunopeuden rajoitus menee päälle. Teholastulla taas saa nostettua kierrosrajoittimen arvoa alkuperäisestä ja sillä saa ohjelmallisesti tuon nopeusrajoittimen pois pelistä. Täytyy omastakin autosta irroittaa toi vaijeri. Sekin on 3.8 M5.
Comment