Eli jos on paskat iskarit autossa niin katsastukseen korkeaprofiilisilla renkailla, joissa on liian alhaiset paineet
Taas polttoainetaloudesta...
Collapse
X
-
Ajo-ominaisuudet ja tuntuma
Tuntuma ja meno on kaks... Ei niin kovin monta vuotta sitten keskusteltiin yleensäkin teräsvyörenkaiden soveltuvuudesta Suomen teille - teräsvyöt ovat sittemmin kehittyneet ja onhan näitä välimuotojakin. Edelleen paikasta riippuu millaiset renkaat ja vanneyhdistelmät alle kannattaa laittaa, pito-ominaisuuksiin vaikuttaa kaikki.
(Mutta tää on myös tuuninki-clubi ja kieltämättä renkailla tehdään paljon - kuten Rolssissa tunnus keskellä pysyy aina suorassa tai renkaiden valoilla...)
Perinteisesti BMW:n alusta on ollut "joustava" takavuosina jopa hiukka yli, mutta (kait urbaani legenda) tehtaalla kysyttäessä "Mites kun tuo BMW:n kori kallistuu ja on pehmeä?" yksi heidän pää suunnittelijansa otti sikarin suustaan, puhalsi ja vastasi: "Mut se on nopee!"Last edited by tsbmw; 24-03-2006, 10:27.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
Leveys ilmoitetaan milleinä, mutta profiili ilmoitetaan kyllä prosentteina leveydestä...195/65:ssa profiili on 126,75mm.Originally posted by Mc_OzoYhtään en ymmärrä miks porukka suorii matalaa profiilia ja leveitä +225mm renkaita. 195mm leveys ja profiili 65mm riittää. Ja renkaat koviks ettei oo liikaa vier.vastusta!!
t.Ville
Comment
pito olis hukas ja mutkissa mettää saman tie
Comment