Niin voiko LCM- palikan vaihtaa, vaikka tyyppinumero boksin kyljessä ei ole sama ja liitin sopii? Nimittäin näin olen kuullut vakuutettavan.
LCM II vaihto
Collapse
X
-
Voi olla että pelaa tai sitten ei.Originally posted by e39tdsNiin voiko LCM- palikan vaihtaa, vaikka tyyppinumero boksin kyljessä ei ole sama ja liitin sopii? Nimittäin näin olen kuullut vakuutettavan.
Noita tyyppinumeroita on tosi paljon, jotka käyvät samaan autoon.
Katso sivulta http://www.realoem.com/bmw/ ovatko molemmat numerosarjat autoosi sopivat. Minä vaihdoin omaani uuden moduulin ja se ainakin pelaa ilman koodausta.
-
Luultavasti valot pelaa kyllä, mutta sitten siinä saattaa tulla noita koodauspuolen juttuja vastaan. Noitten check-controllin koodaus riippuu siitä, minkälaisesta autosta ne on kotoisin: onko ajotietokonetta vai ei, onko xenonit vai H7:t. Jos noissa on jotain eroa vaihdettavaan autoon niin sitten ajotietokoneen valo-herja systeemit toimii väärin. Lisäksi sitten kun toi LCM otetaan toisesta autosta, syttyy tietenkin mittaristoon "ruuvaus"pallura siihen matkamittarilukeman viereen, kun VIN-koodi LCM:ssä on väärä. Mut toi VIN-koodin vaihtaminen nyt ei kummiskaan oo mikään probleema tossa hommassa.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Eikös se kuitenkin ole ongelma jos käytettävissä on vain virallisen BMW-huollon laitteet?Originally posted by jartsa02Lisäksi sitten kun toi LCM otetaan toisesta autosta, syttyy tietenkin mittaristoon "ruuvaus"pallura siihen matkamittarilukeman viereen, kun VIN-koodi LCM:ssä on väärä. Mut toi VIN-koodin vaihtaminen nyt ei kummiskaan oo mikään probleema tossa hommassa.
Comment
-
Eipä se nyt oo mikään probleema, eihän siihen tartte ku rahaa niin siitä selviää tossa tilanteessaOriginally posted by TJJEikös se kuitenkin ole ongelma jos käytettävissä on vain virallisen BMW-huollon laitteet?
. Loppupelissä sen VINnin saa kyllä vaihdettua muillakin vehkeillä kuin virallisen BMW-huollon laitteilla.
BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Mitä se raha auttaa? Toki sillä saa uuden LCM:n mutta se taitaa olla ainoa virallinen keino. Eli eikös ole niin, että jos ei ole mahdollisuutta/tietoa miten käyttää "muita vehkeitä" niin ei kannata ostaa käytettyä LCM:ää koska mittarin ruuvauspiste jää palamaan? Joten rahaa menee hukkaan: ensin käytetty LCM, sitten huollossa 0-1 tunti ihmettelyä (riippuen huollon pätevyydestä) ja lopulta uusi LCM ja koodaus.Originally posted by jartsa02Eipä se nyt oo mikään probleema, eihän siihen tartte ku rahaa niin siitä selviää tossa tilanteessa
. Loppupelissä sen VINnin saa kyllä vaihdettua muillakin vehkeillä kuin virallisen BMW-huollon laitteilla.
Comment
-
Mun mielestä ton kyllä pitäs olla ihan DISsillä hoidettava homma toisin kuin mittariston VINnin vaihto. Itellä ei kyllä oo tuosta kokemuksia, tähän vois joku muu esim. Hemi kommentoida, kun se on kuitenkin tainnut myydä/vaihtaa noita käytettyjä LCMII-boxeja näihin vehkeisiin. Mä en sillee kuitenkaan tarvii tohon hommaan DISsiä, koska mä saan sen kyllä vaihdettua ihan kotikonsteillakin.Originally posted by TJJMitä se raha auttaa? Toki sillä saa uuden LCM:n mutta se taitaa olla ainoa virallinen keino. Eli eikös ole niin, että jos ei ole mahdollisuutta/tietoa miten käyttää "muita vehkeitä" niin ei kannata ostaa käytettyä LCM:ää koska mittarin ruuvauspiste jää palamaan? Joten rahaa menee hukkaan: ensin käytetty LCM, sitten huollossa 0-1 tunti ihmettelyä (riippuen huollon pätevyydestä) ja lopulta uusi LCM ja koodaus.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
Comment