Omassa 540iA bemmussa oli havaittavissa tehottomuutta ja kun kert olen suuri kattien vihaaja niin amputoisin katit kokonaan pois , asennettiin alle 2.75" putkea x2 taakse asti, samalla otettiin se alkuperäinen keski pönttö huitsin v***uun . Ainoastaan takapönttö jäi koska se oli ainut joka oli ehjä koko putkistosta, katit oli paskana , toinen sulanu ja toinen tuhannen pa**ana putkessa tukkimassa pakokaasujen pääsyn ulkoilmaan, keskimmäinen vaimentaja tiineenä ( villat tussahtanu putken sisään). Vaimentajiksi laitettiin Marteliuksen jotku uutuudet " käheet äänet " , uudet lambdojen paikat ja tietty v8:ssa pitää olla väli putki siinä vaihdelootan jälkeen niin saa pikkasen lisä henkeä pakopuolen virtauksiin ja samalla ripaus lisä voimaa.... Uusi ilman määrä mittari ja moottorin lämpötila anturi ( ohjainlaitteelle tiedon antava ), imu vuodot korjattiin. Kun tämä kaikki oli kondiksessa niin sit tuli voima takaisin ja hetken sen jälkeen vanha väsyny mosse leipos kiinni, kolmosen kiertokangen laakeri liuskat päällekkäin, öljypumpun ketju morjens......... Sammui kylläkin vaurioineen tyhjäkäynnillä. Nyt vehkeet levällään ja remonttia pukkaa
Onko moottorin osalta yksikään edellä mainituista tyyppivikana, miten asiat voisi todeta koeajolla?
Kaipaisin myös lisää vinkkejä automaattilaatikon kunnon tarkistamisen suhteen, joitakin olen lueskellut täältä foorumilta.
Onko moottorin osalta yksikään edellä mainituista tyyppivikana, miten asiat voisi todeta koeajolla?
Kaipaisin myös lisää vinkkejä automaattilaatikon kunnon tarkistamisen suhteen, joitakin olen lueskellut täältä foorumilta.
Tarvitseeko vikojen olla tyyppivikoja? asiat ja osat vaan hajoaa kun ne tulevat tiensä päähän.
Comment