Announcement

Collapse
No announcement yet.

Syyläri vuotaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kooma
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 1021
    • Pikis

Originally posted by Vee-eit
    Osa 2 irtoaa, kun vaan tarpeeksi kovin uskaltaa vetää.
    Joo mutta mun tapauksessa se ei auta koska vuoto on osan 1 sisällä, saumassa joka on tuon mitan A nuolen pään kohdalla.
    Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor

Comment

• kooma
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2004
      • 1021
      • Pikis

Soittelin Raision Jäähdyttimeen ja sanoivat että ei kannata korjata, voi koettaa kiristää niitä kynsiä mutta tuskin auttaa. Kynsien auki ottaminen ehjänä ei tahdo onnistua kun se kennosto on alumiinia. Ja kaiken lisäksi useimmiten ongelma ei loppujen lopuksi ole se tiiviste vaan että se itse muovipääty on murtunut. Uusi Nissensin syyläri 215€ eli ei maksa maltaita. Oli muuten kuulemma juuri ollut samaa ongelmaa 323:ssa saman mallisella syylärillä, olikohan klubilaisia?

Comment

• himonussija
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2005
        • 392
        • Finland

Originally posted by kooma
        Soittelin Raision Jäähdyttimeen ja sanoivat että ei kannata korjata, voi koettaa kiristää niitä kynsiä mutta tuskin auttaa. Kynsien auki ottaminen ehjänä ei tahdo onnistua kun se kennosto on alumiinia. Ja kaiken lisäksi useimmiten ongelma ei loppujen lopuksi ole se tiiviste vaan että se itse muovipääty on murtunut. Uusi Nissensin syyläri 215€ eli ei maksa maltaita. Oli muuten kuulemma juuri ollut samaa ongelmaa 323:ssa saman mallisella syylärillä, olikohan klubilaisia?
        Olisit vaan pokkana kertonu niille että kyseessä on Toyotan syyläri, niin olisivat varmasti korjanneet. Ajattelivat sinun olevan rahamiehiä niin eikun uutta myymään.

Comment

• 316tic
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2005
          • 244
          • Nokia

Originally posted by kooma
          Ihmettelin kun apulaitteiden hihna parkaisi motarin rampilla, kun tsekkasin pellin alta niin hihna ja siivat ihan märkinä. Oma ja mekaanikon syynäily tuotti saman tuloksen, syyläri vuotaa jostain siitä päädystä missä paisarikin on kiinni. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Mitä tapaa suosittelisitte laittamaan tuon kuntoon: korjaus, purkuosa, tarvikeosa vai merkkiliike?

Autohan oli siis E36 328 automaatti-ilmastoinnilla.
          Josku kauan sitten mulla oli vastaava laite jossa syyläri vuoti. Menin jäähdyn keskukseen ja ostin uuden , se maksoi 160€ . vaihdoin sen itse , aikaa kului noin 2 tuntia ja se oli siinä ilman suurempia ihmettelyjä.
          BaijerilainenMutteriWiritys

Comment

• BeniE30
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2006
            • 452
            • Helsinki

ei siihen mitään uutta tarviii kaadat sopivastis syyläriin mustapippuri murskaa ja annat auton käydä,jokainen niistä pippuri hipuista on erikokoinen ja joku niistä löytää vuoto kohdan ja tukkii sen, siitä mustapippuri on hyvä että se ei liukene minkään asteisessa vedessä.. kokeile se toimii.. kirjota ihmeessä tänne jos sait toimii

Comment

• kooma
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2004
              • 1021
              • Pikis

Originally posted by BeniE30
              ei siihen mitään uutta tarviii kaadat sopivastis syyläriin mustapippuri murskaa ja annat auton käydä,jokainen niistä pippuri hipuista on erikokoinen ja joku niistä löytää vuoto kohdan ja tukkii sen, siitä mustapippuri on hyvä että se ei liukene minkään asteisessa vedessä.. kokeile se toimii.. kirjota ihmeessä tänne jos sait toimii
              Uusi syyläri on jo tallissa ja odottaa asennusta. Voin lahjoittaa vanhan erinäisiin mustapippuri, kaneli ja muihin nanobotti kokeiluihin

Comment

• himonussija
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2005
                • 392
                • Finland

Originally posted by BeniE30
                NO HEIJAS, tämähän piristi päivää! Samalla periaatteella voisi syyläriin laittaa kourallisen soraa, koska sorassakin on erikokoisia partikkeleita. Vielä jos tietää suunnilleen reiän koon, niin voi tilata muutaman kuution kuorman sopivalla raekoolla kotiovelle.

Eikö samantien voisi suurustaa jäähdytysnestettä perunajauhoilla? Sehän kuumassa tekee veteen sekoitettuna hyytelöä, joka ei valuisi pienistä rei'istä ulos.

Comment

• buusaman
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2009
                  • 157
                  • turku

Ihan paras!!!!

tosi hyvää tekstiä, kiitos kun pelastitte mun päivän = )
                  Benis Mahtavan Waltava

Comment

• Neutrone
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2002
                    • 1320
                    • Tampere

Originally posted by buusaman View Post
                    tosi hyvää tekstiä, kiitos kun pelastitte mun päivän = )
                    Hieno uppi, se pelasti mun päivän
                    F10 530d semiVOLL
                    ex. E90 320d M-Sport '06
                    ex. E39 523i M-Sport '00
                    ex. E36 325i Coupe '92
                    ex. E30 316i '89

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢