Vinkiksi että Espoon AVK:lla/ www.autovahinkokeskus.fi, makaa myynnissä täydellinen 94 tai 95 mallinen M3 moottori vaihdelaatikoineen. Lähtöhinta on 6000egeä, mutta jos kukaan ei kusaise omaan nilkkaansa ja tarjoile mitään, voisi sen saada rapiat 3000egellä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M3 moottori+aski AVK:lla
Collapse
X
-
Re: M3 moottori+aski AVK:lla
Originally posted by HemiVinkiksi että Espoon AVK:lla/ www.autovahinkokeskus.fi, makaa myynnissä täydellinen 94 tai 95 mallinen M3 moottori vaihdelaatikoineen. Lähtöhinta on 6000egeä, mutta jos kukaan ei kusaise omaan nilkkaansa ja tarjoile mitään, voisi sen saada rapiat 3000egellä.
Mulla olis 3.2 (321hp) 160tkm kone(apulaitteineen)+laatikko+sähköt+perä+vetari+t ukivarret+putkisto
4500e :shock:
-
-
Originally posted by Janza182Kuvasta tulee mieleen ett oisko palanu toi auto...Lukee ett varkaus..
http://www.plusverkot.fi/avk_kuvat/103063a.jpgStadtluft macht frei.
Comment
-
-
Originally posted by HemiNiinkuin sanottua, hintahan on pelkkä lähtö ja tulee putoamaan 3000e:n tietämille ennenkuin kiinnostus herää. Pirkkalassa on muuten kolhittu Z3 ämmäkoneella.
Sitten asiallisempi kommentti; lähinnä tuommoinen tekniikka...mitäs jos tuommoisen ostaa, niin onko vaihtoehdot todella niin vähissä että järkevintä olis laittaa tuo vain aitoon m3 koppaan jos meinaa leiman saada? Mihinkään muuhun koriin taitaa olla turha yrittääkkään survoa moista helvetinpataa laulamaan ämmän sonaattia..siis tääl Suomessa? Tässä EU-maassa. Eiks nii? :roll:Stadtluft macht frei.
Comment
-
-
Originally posted by HasardiMihinkään muuhun koriin taitaa olla turha yrittääkkään survoa moista helvetinpataa laulamaan ämmän sonaattia..siis tääl Suomessa? Tässä EU-maassa. Eiks nii? :roll:
No kyllähän tuo pitäis mennä kuutioiden ja tehojen puolesta ainakin tommoseen sikakeula mallin(e28) viissatkuun... :wink:E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by VNTOriginally posted by MuumiNo kyllähän tuo pitäis mennä kuutioiden ja tehojen puolesta ainakin tommoseen sikakeula mallin(e28) viissatkuun... :wink:
Onhan sitä saanut tehtaaltakin 286 heppaisena ! ! !
Tiedän ainakin kaksi katulaillista ja leimattua E28:ia M5 E34 tekniikalla toinen 3,6 315hv ja toinen 3,8 340hv...BMW Freude am Fahren
Terkuin ///M5
Was machen BMW Motorsport 2007 ? ? ?
M535i/"Hartge H5" -86, ALPINA B11 3.5 -89, 525ix Touring -92, 850CSi -93,
318iS Motorsport Limited Edition Class II Individual -95 & BMW K1 -90
Comment
-
-
Originally posted by ämvitkaOriginally posted by VNTOriginally posted by MuumiNo kyllähän tuo pitäis mennä kuutioiden ja tehojen puolesta ainakin tommoseen sikakeula mallin(e28) viissatkuun... :wink:
Onhan sitä saanut tehtaaltakin 286 heppaisena ! ! !
Tiedän ainakin kaksi katulaillista ja leimattua E28:ia M5 E34 tekniikalla toinen 3,6 315hv ja toinen 3,8 340hv...
Nuo "katulailliset" autot on katsastettu kossupullojen kanssa, tai sitten kanta-autona on ollut m5.-ALPINA B10 4.6 V8 E39-
Comment
-
-
Originally posted by VNTOriginally posted by ämvitkaOriginally posted by VNTOriginally posted by MuumiNo kyllähän tuo pitäis mennä kuutioiden ja tehojen puolesta ainakin tommoseen sikakeula mallin(e28) viissatkuun... :wink:
Onhan sitä saanut tehtaaltakin 286 heppaisena ! ! !
Tiedän ainakin kaksi katulaillista ja leimattua E28:ia M5 E34 tekniikalla toinen 3,6 315hv ja toinen 3,8 340hv...
Nuo "katulailliset" autot on katsastettu kossupullojen kanssa, tai sitten kanta-autona on ollut m5.
prosentit voi paukkua ja voi joutua tekemään kanta-auto tarkastuksen... mutta kyllä niitä saa ja pystyy tekemään... esmes siitä e36 325 -> m3... mutta pelkällä koneen vaihdolla ei selviä...
edit: tarkennusta
Comment
-
Comment