Mä olen nyt sahannut omalla 525 tdsA -93 noin 35 tkm. Viime syksynä sakuista tuotu. Pumppuongelma on tuttu täälläkin, ylimmän kannen tiivisteen jouduin vaihtamaan melkein kättelyssä, ei tosiaan oo kallis osa ja vaihto ottaa noin tunnin, jos yhtään pysyy kalut käsissä. Ammattimieheltä menee reilusti allekkin, mutta tunnin ne siitä varmaan veloittaa.
Nyt 30 tkm myöhemmin pumppu sippasi uudestaan. Auto Klaukkalan Dieseliin, pumppu pois ja kaikki tiivisteet vaihtoon, puhdistus, koestus ja paikoilleen, noin 500 erkkii. Taas pelittää...
Autolla on ajettu yhteensä 220 tkm ja sitä vaivaa E34-sarjan vakiovika, eli ohjauksen vapina karvan alle 100 vauhdissa. Tämä on tyyppivika, joka miltei poikkeuksetta tulee jossain vaiheessa. Puslat ei oo hirmu kalliita, mutta vaihtaminen kotikonstein voi olla työlästä, mulla vielä teettämättä.
Muuten suosikkiautoni toistaiseksi (yli 20 vuoden aikana on ehtiny muutama muukin oleen...)
Nyt 30 tkm myöhemmin pumppu sippasi uudestaan. Auto Klaukkalan Dieseliin, pumppu pois ja kaikki tiivisteet vaihtoon, puhdistus, koestus ja paikoilleen, noin 500 erkkii. Taas pelittää...

Autolla on ajettu yhteensä 220 tkm ja sitä vaivaa E34-sarjan vakiovika, eli ohjauksen vapina karvan alle 100 vauhdissa. Tämä on tyyppivika, joka miltei poikkeuksetta tulee jossain vaiheessa. Puslat ei oo hirmu kalliita, mutta vaihtaminen kotikonstein voi olla työlästä, mulla vielä teettämättä.
Muuten suosikkiautoni toistaiseksi (yli 20 vuoden aikana on ehtiny muutama muukin oleen...)
Comment